گرامی داشت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس در بهزیستی استان چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس در بهزیستی استان

همزمان با چهلمین سالروز گرامی داشت هفته دفاع مقدس مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق مدیر بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس (ع) با تنی چند از ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان سازمان دیدار و گفتگو کرد.

دراین نشست دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا وایثارگران دوران دفاع مقدس برلزوم وحدت – همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت : امروز به پشتوانه دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدای اسلام شاهد جامعه ای قدرتمند و سرفراز درتمامی صحنه ها و عرصه های مختلف هستیم.

ایشان با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مدیون افرادی است که با جان و مال خود از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کردند تصریح کرد: برهمه ما لازم است تا از این ارزش ها به نحو مطلوب دفاع نموده و در انتقال این اندوخته ها به نسلهای آتی کوشا باشیم.

وی برلزوم تقویت روحیه جهادی، وحدت، از خودگذشتگی و رسیدگی به نیازمندان را ازجمله اولویتهای اساسی درمراحل زندگی یاد کرده و برمشارکت جمعی و استفاده از تجربیات یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد.

ستاری همچنین تصریح کرد: با توجه به شرایط جدید اجتماعی و هجمه های دشمنان با تحریم های ظالمانه بویژه در مسائل اقتصادی بر همه ما لازم و ضروری است که با عزم و همت عمومی همچون سالهای جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

افزودنی است در این مراسم از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اهداء هدایای نقدی و لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 23270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد