پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

دکتر «مرضیه فرشاد» مدیر کل بهزیستی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر «مرضیه فرشاد» با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:
"بسم رب الشهداء و الصدیقین"
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌‏ها و ایثارگری‌‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.
بی‌تردید تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی، عاملی مؤثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود، آزادی‌خواهانی که با مقاومت سرسختانه و بی‌نظیر خویش توانستند طومار استکبار و دشمنان این مرز و بوم را در هم بپیچند و قدرت دفاع ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند و امروز بر تک‌تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر بایستیم.
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و تمامی مردان و زنان این مرز و بوم تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال می‌خواهم خلوص و شجاعت دلاور مردان ایام دفاع مقدس را به ما عنایت فرماید.

                                                                                                                                                                                                                            دکتر مرضیه فرشاد
                                                                                                                                                                                                                     مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

 
 


 

کد خبر 23266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد