بر همکاری های دوجانبه بین بهزیستی و اداره زندان  رفسنجان توافق شد

رییس اداره زندان رفسنجان به منظور بررسی نحوه همکاری های دو جانبه با رئیس بهزیستی دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رفسنجان در دیدار رئیس زندان با رئیس بهزیستی ، عباس بلندی با قدردانی از همکاری اداره زندان ها ، به فعالیت در حوزه آسیب های اجتماعی به عنوان مرز مشترک هر دو مجموعه اشاره کرد و گفت :  ساماندهی و باز پیوند مددجویان آسیب دیده نیز از اهداف مشترک بهزیستی و زندان است که ارائه آموزش های حرفه ای  ، ارائه تسهیلات و فراهم کردن زمینه کسب مهارت و آموزش های حرفه ای از موثرترین خدماتی است که می تواند به استقلال این گروه ها منجر شود .  

وی در تشریح وظیفه ذاتی بهزیستی در موضوع حمایت و ارائه خدمت تخصصی به افراد دارای معلولیت حمایت از زندانیان دارای معلولیت را از الویتهای مجموعه بهزیستی دانست و برای همکاری هرچه بیشتر در این حوزه اعلام آمادگی کرد .  

بلندی یادآور شد : مدیران و کارشناسان بهزیستی توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد را مهم می دانند و به منظور پیشگیری از ایجاد و گسترش آسیب های اجتماعی ، چرخه درمان در کمپ های اختیاری و اجباری  تحت نظارت باید تکمیل شود . حرفه آموزی ، ارتقاء سطح مهارت حرفه ای و پرداخت تسهیلات از مهمترین مراحلی هستند که بعد از سم زدایی و درمان انجام می شود .  

مهدی اختیار آبادی رییس زندان با تبریک انتصاب عباس بلندی به سمت رییس جدید بهزیستی رفسنجان ، تجربیات ارزنده و برنامه های ایشان در حوزه های مختلف را سرمنشاء خدمات ماندگار برای شهرستان دانست و افزود : یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین زندان ها در استان از جمله شهرستان رفسنجان باز پیوند موثر و موفق زندانیان به جمع خانواده و محیط اجتماع است و با توجه به اهداف مشترک آماده همکاری با بهزیستی هستیم .

گفتنی است در این جلسه بر انجام همکاری های دوجانبه از جمله ارائه خدمات روانشناسی – مشاوره ای به زندانیان و خانواده هایشان ، در اختیار گذاشتن ویلچر برای زندانیان دارای معلولیت ، همکاری برای آموزش های مددکاری در دو مجموعه بهزیستی و زندان ، استفاده از خدمات محکومین رای  باز برای انجام امور خدماتی ، ساخت و ساز مسکن مددجویی در برابر پرداخت دستمزد توافق شد .

کد خبر 23264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد