در رسانه| درخشش بهزیستی آذربایجان شرقی در جشنواره شهیدرجایی، آغاز یک حرکت پرشتاب در امر به زیستن

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همت بلند مجموعه همکاران بهزیستی را در کسب مقام برتر بهزیستی آذربایجان شرقی در جشنواره شهید رجایی ستودنی خواند و آن را آغاز یه حرکت پرشتاب و امیدوارانه در امر به زیستن عنوان کرد. به گزارش آناک‌پرس، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در سیزدهمین نشست شورای معاونان بهزیستی ضمن قدردانی از […]

آناک| مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همت بلند مجموعه همکاران بهزیستی را در کسب مقام برتر بهزیستی آذربایجان شرقی در جشنواره شهید رجایی ستودنی خواند و آن را آغاز یه حرکت پرشتاب و امیدوارانه در امر به زیستن عنوان کرد.

به گزارش آناک‌پرس، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در سیزدهمین نشست شورای معاونان بهزیستی ضمن قدردانی از کارکنان تلاشگر عرصه خدمت بهزیستی ، اظهار داشت: بی تردید موفقیت و کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در سال ۹۹ توسط اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در سال “جهش تولید”، مصداقی بر احساس مسئولیت و تعهد یکایک همکاران و کارکنان خدوم و زحمتکش و نتیجه تلاش و همت درخور توجه خانواده بزرگ بهزیستی است.

وی افزود: اقدامات سرشار از شور و شعف روسای مسئولیت پذیر، کارشناسان تلاشگر، کارکنان ساعی و مددکاران و مددیاران دلسوز در جای جایِ دور و نزدیک واحدهای شهری و روستایی ، در ارتقای عملکرد دستگاه مبتنی بر پویایی، جوشش حس مشترک و اعتماد آفرینی، با انگیزه کسب خشنودی ایزد متعال و ارائه خدمت بهینه به جامعه هدف بهزیستی استان در ارایه تصویری زیبا از عملکرد مطلوب سازمان، مهم و قابل ستایش است.

دکتر صحاف اظهار امیدواری کرد تا شاهد تداوم موفقیت های روز افزون همکاران در ماموریت های خطیر بهزیستی و ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه هدف باشیم.

شایان ذکر است که تیم ارزیابی عملکرد اداره بهزیستی شامل کارشناسان حوزه های تخصصی و عمومی، در پروسه ی ۷ ماهه نسبت به تکمیل و اصلاح فرایند استقرار فضای مدیریت عملکرد و انعکاس عملکرد مناسب کلیه همکاران ساعی بهزیستی استان اهتمام ورزیدند و نتیجه زحمات خالصانه کارکنان بهزیستی، بار دیگر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی به نحو شایسته و بایسته نمود پیدا کرد.

کد خبر 23258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد