۱۱شاهرود  | خانواده دو معلولیتی در شهرستان صاحب خانه شدند

مسعود جهانسیر گفت : در دو سال گذشته ۶ خانوار در مناطق روستایی و ۵ خانوار شهری دو معلولیتی صاحب خانه شدند که در این بخش مبلغ دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ساخت مسکن به این خانوارها پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از خانه دار شدن ۱۱ خانوار دارای دو عضو معلول در دو سال گذشته خبر داد.

مسعود جهانسیر اظهار کرد:در دو سال گذشته ۶ خانوار در مناطق روستایی و ۵ خانوار شهری دو معلولیتی  صاحب خانه شدند که در این بخش مبلغ دو میلیارد و  ۸۸۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ساخت مسکن به این خانوارها پرداخت شده است.

جهانسیر ادامه داد:در سال جاری با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان،انجمن خیربن مسکن ساز و بهزیستی کار ساخت ۶ واحد مسکونی شهری و روستایی برای خانوارهای چند معلولیتی ادامه دارد.

جهانسیر،میزان کمک بلاعوض ساخت مسکن خانوارهای دارای چند عضو معلول را ۶۰۰ میلیون ریال در مناطق شهری و ۳۶۰ میلیون ریال در مناطق روستایی عنوان کرده و افزود: این کمک بلاعوض برای خانوارهایی که در مناطق شهری اقدام به خرید واحد مسکونی نمایند ، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 23249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد