جشنواره ورزشی ناشنوایان برگزار شد

جشنواره ورزشی ناشنوایان به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان در دو گروه پسران و دختران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، جشنواره ورزشی ناشنوایان به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان در رشته های ورزشی تنیس روی میز، دارت و بدمینتون در دو گروه دختران و پسران طی روز های پنج شنبه و جمعه 27 و 28 شهریورماه در مجموعه ورزشی فیاض بخش بهزیستی برگزار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.
 در پایان به نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید. دکتر محمدسعید محمدی معاون پشتیبانی و نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان، در افتتاحیه این جشنواره گفت: بی تردید فعالیت‌های بدنی مستمر و مناسب افراد دارای معلولیت، بر میزان برخورداری آنان از سلامتی و کاهش عوارض ثانویه معلولیت تاتیری محسوس دارد.
 در اختتامیه جشنواره هم که روز جمعه برگزار شد، دکتر پژمان پوررشبانان معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ضمن تا کید بر برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت؛ ابراز داشت: ورزش در ارتقاء سلامت و ایجاد شور و نشاط افراد دارای معلولیت بسیار موثر است.
وی افزود: نیاز به ورزش و استمرار آن در افراد دارای معلولیت بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می‌شود. بی تردید ورزش عاملی است که افراد دارای معلولیت را به سطح جامعه می‌کشاند و آنان را در انجام فعالیت‌ها مستقل می‌سازد. امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت می کنند و توانمندی‌ها و مهارت خود را به جامعه ثابت کرده اند. 


 

کد خبر 23247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد