بیست و هشتمین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه در شرایط خاص کرونایی به صورت مجازی و آنلاین

بیست و هشتمین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه در شرایط خاص کرونایی به صورت مجازی و آنلاین از طریق اسکای روم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در محل سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با بیان شرایط ایجاد شده کرونایی و لزوم اتخاذ شیوه های جدید برگزاری نشستها و گردهمایی ها با توجه به تصمیمات کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کویید ۱۹ بر تدوام شرایط فعلی تا کسب نتایج حاصل از بحران فوق و رسیدن به نقطه پایدار در سطح جامعه تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به برخی از موفقیتها، پیشرفتها و عملکردهای مطلوب حوزه های تخصصی سازمان در سالجاری گفت : خوشبختانه در سایه همت و تلاشهای خوب تمامی همکاران و کارکنان در بخش های دولتی و غیردولتی بویژه در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا جزو دستگاههای موفق در این رابطه هستیم و جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی شود.

ستاری در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی سازمان از سوی حوزه های تخصصی تصریح کرد: تعامل و همکاری مطلوب با اهداف سازمان، موفقیت حوزه های تخصصی در شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح کشور، جلب رضایت مددجویان، اطلاع رسانی درست از فعالیتها و خدمات ارائه شده، آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف عملکرد ادارات در شش ماه دوم سال ۹۸ و پیگیری مصوبات مطرح شده در جلسات از عناوین، اهداف و برنامه های مورد توجه بهزیستی استان می باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود و استماع نظرات کارشناسی معاونین و روسای شهرستانها بر نظارت برنحوه عملکرد مراکز، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، توجه به مسکن و اشتغال افراد جامعه هدف، برش فعالیتها، رعایت جدید دستورالعمل های بهداشتی، بازدید از منازل مددجویان، آماده سازی مراکز مثبت زندگی، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی از فعالیتها، توجه به ایمنی مراکز، بیمه زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

شایان ذکر است : روسای شهرستانهای تابعه نیز هر کدام به تشریح اهداف و سیاستها و عملکرد حوزه های تخصصی پرداخته و نکته نظرات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

درپایان پس از بررسی عملکردها و اقدامات هریک از حوزه های تخصصی و شهرستانها در شاخص های مورد نظر، طی شش ماهه دوم سال ۹۸ بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در دو گروه شامل گروه الف : شهرستان اردبیل رتبه اول و شهرستان پارس آباد رتبه دوم و در گروه ب: شهرستان نمین رتبه اول و شهرستان بیله سوار رتبه دوم این بخش از ارزیابی را کسب نمودند.

همچنین بر اساس شاخص های نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور، دفتر درمان اعتیاد، دفتر توانمند سازی زنان و خانواده و دفتر تحول اداری فناوری اطلاعات سطوح عالی و رتبه نخست کشوری را بدست آوردند همچنین امور آموزش و پژوهش، امور حقوقی، اشتغال و حوزه معاونت توانبخشی در مجموع موفق به کسب درجه عالی این بخش از ارزیابی نظام نامه نظارتی شدند.

کد خبر 23213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد