مدیر کل بهزیستی استان تهران چهلمین هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

مدیر کل بهزیستی استان تهران با انتشار پیامی، ۳۱ شهریور برابر با چهلمین سالروز تجاوز ددمنشانه رژیم حاکم عراق به ایران در سال ۵۹ و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن پیام امین شاهرخی  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهلمین سال است که حماسه هایی مانا و عاشورایی را گرامی می داریم.

چهلمین سال است که در دفاعی جانانه از مرز و بوم، آن هم، مقدس، برای نجات میهن از اهریمن، ذکر اقدس الهی را نجوا نموده و به جوانانی می بالیم که برای آسایش ایرانیان، جان شیرین را در کف دست گرفته و از تبار حسین(ع)عباس(ع)وار در مقابله با دژخیم پلید، او را به عقب راندند.

 «شهادت» مفهومی متعالی اما کم مصداق را به عنوان عالی ترین درجه انسانیت در اذهان ایرانی ها زنده کردند و حیات ما را با ممات آسمانی خود معامله کردند.

آری! چهل سال از شروع تجاوز وحشیانه و ننگین صدام پلید سرشت به ایران اسلامی می گذرد، صدامی که روزی داعیه تسخیر سه روزه ایران را در سر می پروراند ولی اینک در دالان های تاریک زباله دان تاریخ به عنوان چهره ای منفور، نکوهش و نفرین نه تنها ایرانیان بلکه آزادی طلبان جهان را در پی خود می بیند و پاسخگوی اعمال وقیح، زشت و غیر انسانی خود است.

اینجانب آغاز چهلمین هفته دفاع مقدس را محضر باسعادت رزمندگان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدای عضو خانواده بزرگ بهزیستی که با جانفشانی و گذشت بی مانند خود، صفحاتی ارزشمند و از جنس ایثار را بر صحیفه انقلاب اسلامی افزودند، گرامی داشته و آرزومندم در گام دوم انقلاب اسلامی به نوعی تلاشی مقدس برای زندگی بهینه جامعه هدف سازمان بهزیستی نمائیم تا مکمل دفاع ماندگار مقدس شود و اعتبار و شایستگی ایرانیان همیشه سربلند در همه نقاط گیتی پهناور فریاد زده شود.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 23212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد