همکاری بهزیستی و سپاه جهت توانمندسازی جامعه هدف

زنجان | معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی و کودکان کاررا از الویت های  بهزیستی برشمرد و از عقد تفاهم نامه ای در این زمینه با سپاه انصارالمهدی (عج )خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در جلسه هماهنگی و همکاری در زمینه آسیب های اجتماعی و زنان سرپرست خانواربا معاونت سپاه انصار المهدی (عج )گفت : اداره کل بهزیستی از نهادهای تأثیرگذار در زمینه ارایه خدمات تخصصی و نیز مداخله در موارد مربوط به پیشگیری ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.


وی تصریح کرد در حال حاضر بیش از4 هزار  زن سرپرست  خانوار و زنان  در معرض آسیب   تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستندکه با در نظر گرفتن اهداف مشترک بین بهزیستی و سپاه می توان خدمات به آنها را افزایش داد.


وی با تاکید بر توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خاطرنشان کرد :در حال حاضر 25 گروه همیار زنان سرپرست خانوار با الویت استقلال و ایجاد خودباوری در زنان در استان زنجان و تحت نظارت بهزیستی فعال است.


وی با اشاره به خدمات مشترک قابل ارائه بین بهزیستی و سپاه خاطرنشان کرد :بزودی پیش نویس تفاهم نامه همکاری این دو نهاد آماده شده و تلاش میگردد جهت جلوگیری از موازی کاری در برگزاری کلاسهای آموزشی مهارت های زندگی ، فرزندپروری و ... هماهنگی لازم  به عمل آید
حسینی افزود :با توجه به جامعه هدف مشترک توجه به مسایل فرهنگی در ارایه خدمت به این گروهها مدنظر است و دفتر توانمندسازی خانواده و زنان استان و دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی به ویژه برنامه اورژانس اجتماعی در این فعالیت مورد تاکید است.

کد خبر 23168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد