امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان قم

طی جلسه ای با حضور دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان و خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم تفاهمنامه همکاری مشترک بومی فی مابین این دو مجموعه به امضاء رسید.

طی جلسه ای با حضور دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان و خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم  تفاهمنامه همکاری مشترک بومی فی مابین این دو مجموعه به امضاء رسید.

در راستای تحقق آیه شریفه « الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ» و تاکیدات مقام معظم رهبری به اجلاسیه های سراسری اقامه نماز در خصوص توسعه و ترویج نماز ، تفاهم نامه توسعه همکاری های فی مابین بهزیستی و ستاد اقامه نماز قم با نگاه خاص به جامعه هدف بهزیستی و بومی نگری به امضاء مدیران دو مجموعه رسید.

محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه اداره کل بهزیستی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز ، بهزیستی را از جمله ادارات موفق و پیشرو در زمینه اقامه نماز و توجه به این فریضه الهی برشمرد و با اشاره به گستره خدمات بهزیستی از مهد کودک تا خانه های سالمندان ، مراکز شبانه روزی و کمپ های ترک اعتیاد از اقدامات صورت گرفته در خصوص نماز قدردانی کرد و خواستار گسترش و افزایش این گونه فعالیتهای ارزنده شد .

کد خبر 23154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد