تقدیر مدیر کل بهزیستی استان قم از مدیر بنیاد علمی آموزشی قلمچی قم

در جریان دیدار مدیر بنیاد علمی آموزشی قلمچی قم با مدیر کل بهزیستی استان قم از خدمات علمی آموزشی این بنیاد به جامعه هدف بهزیستی استان تقدیر شد.

دکتر مهدی پهلوانی در دیدار با حسینی مدیر بنیاد علمی آموزشی قلمچی قم  ضمن تشکر از اقدامات ارزنده این بنیاددر زمینه مسولیت اجتماعی و گسترش عدالت آموزشی اظهار کرد: بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی از معدود موسساتی است که سال‌هاست با اقدامات موفق و تحول‌آمیزی درعرصه علم و دانش در خدمت عموم مردم و به ویژه جامعه هدف بهزیستی بوده است .

پهلوانی افزود: این بنیاد با انجام اقداماتی چون بورسیه کردن دانش آموزان دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی و ارائه گسترده و رایگان کتب کمک آموزشی نشان داده است که دارای برنامه‌ریزی‌ بلندمدت و اقدامات استراتژیک در زمینه مسولیت اجتماعی است و این گونه اقدامات پایدار  می‌تواند  در بهتر زیستن، افزایش موفقیت و کاهش فشارهای روحی و روانی معلولین و مددجویان موثر واقع شود.

حسینی مدیر بنیاد قلمچی قم در این دیدار خدمت به جامعه هدف بهزیستی را وظیفه برشمرد و افزود ارتقاء سطح علمی و آموزشی این قشر شریف جامعه را افتخاری برای خود می دانیم و همانطور که بیناد قم قبل از عقد تفاهم نامه کشوری بنیاد قلمچی با بهزیستی کشور در خدمت مددجویان بهزیستی قم بود اعلام می نماییم ما فراتر از تفاهم نامه در خدمت این عزیزان بوده و هستیم .

لازم به ذکر است در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از خدمات این بنیاد تقدیر شد .

کد خبر 23149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد