برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین هفته دفاع مقدس در این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، محمود ابراهیمی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه باید قدردان زحمات و رشادت‌های ایثارگران باشیم، اظهار داشت: عزت امروز و حیات انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری آفرینندگان سال‌های حماسه و دفاع مقدس است که شایسته است همه ما در هر جایگاه و شرایطی قدردان این عزیزان باشیم.

وی در ادامه به ضرورت معرفی ایثارگران به ویژه شهیدان دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: باید تلاشی مضاعف از خود به نمایش بگذاریم و همه توان خود را برای معرفی شهیدان به عنوان الگوهای عصر حاضر به جوانان به کار بندیم که بی شک خشنودی خداوند باریتعالی نیز در این امر نهفته است.

ابراهیمی گفت: پیگیری امور مربوط به جامعه هدف بهزیستی شامل مددجویان و افراد دارای معلولیت، اولویت کاری و ویژه بهزیستی است و از آنجائی‌که خانواده بزرگ بهزیستی نیز نقشی انکارناپذیر در تثبیت دوران پرفروغ دفاع مقدس داشته است، ما را بر آن داشت تا از ایثارگران بهزیستی در سطح استان تهران تقدیری شایسته و درخور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در خانواده بهزیستی، پرشمار شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر داریم که باید به نوعی زحمات مخلصانه آنان را درک کرده و با خدمت صادقانه به جامعه هدف، زمینه ساز قدردانی ویژه از ایثارگران سازمان را فراهم آوریم.

ابراهیمی در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امسال، چهلمین سالگرد آغاز حمله وحشیانه و یورش رژیم بعث عراق را در حالی گرامی می داریم که سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع ما نیست ما افتخار تنفس در فضای حضور ایشان را نداریم ولی با تدارک ویژه برنامه هایی، خاطره رشادت های این شهید عزیز و دیگر رزمندگان را گرامی خواهیم داشت.


وی محور و برنامه های نکوداشت دفاع مقدس در بهزیستی استان تهران را در راستای روشنگری و رسالت فرهنگی این سازمان دانست و افزود: گرامیداشت چهلمین سالگرد شهدا و ایثارگران هشت فصل عاشقی، تجلیل از شهدای خانواده بزرگ بهزیستی، غبارروبی مزار شهدای بهزیستی و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، برپایی نمایشگاه رشادت های رزمندگان در سایه توجه ویژه به ارزشهای ماندگار انقلاب اسلامی از اهم برنامه‌های بهزیستی در ستاد استان و تمامی ادارات و مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان تهران در این هفته سراسر افتخار است.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در ادامه اذعان داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ ضرورت بهره گیری بیشتر از فضای مجازی و رسانه های جمعی نمایان تر است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و توان خود را صرف انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قالبی جدید با رویکرد استفاده از فضای مجازی قرار خواهیم داد.

وی به گردهمایی ایثارگران بهزیستی استان اشاره کرد و بیان داشت: با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی در یکی از روزهای این هفته، میزبان جمعی از ایثارگران بهزیستی استان می شویم که این رخداد از شاخص ترین برنامه های ما در این روزها است.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با تلاش جمعی همکارانم در جای جای استان، هفته ای ماندگار را برای کارکنان بهزیستی و جامعه هدف پیش رو داشته باشیم و پاسخی هرچند اندک، اما خداپسندانه به ایثارگران گرامی ارائه کنیم.

کد خبر 23143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد