برخوار| توزیع نوشت افزار و مواد خوراکی در طرح پویش مشق مهربانی بهزیستی 

با مشارکت خیرین این شهرستان و در راستای اجرای طرح پویش مشق مهربانی، 200 بسته نوشت افزار و 300 بسته مواد خوراکی به ارزش تقریبی دویست و ده میلیون ریال  بین کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی توزیع گردید. 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، با مشارکت خیرین این شهرستان 200 بسته لوازم التحریر و 300 کیلو مواد خوراکی مورد نیاز کودکان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.
مرادی درخصوص اجرای طرح پویش مهربانی اظهار داشت: این طرح هر ساله با هدف جلب مشارکت های مردمی جهت تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و مناطق کم برخوردار از نیمه شهریور ماه آغاز و تا اوایل مهر ماه ادامه دارد. 
وی افزود: با توجه به تغییر شرایط آموزشی به دلیل شرایط کرونایی کشور و الزام دانش آموزان در استفاده از شبکه مجازی شاد، بسیاری از دانش آموزان نیازمند امکانات آموزشی هستند. امید است خیرین، تغییرات مذکور در نیاز آموزشی دانش آموزان را لحاظ کرده و به تهیه ابزارهای تکنولوژیکی مورد نیاز برای این قشر بپردازند تا هیچ دانش آموزی به دلیل فقر مالی در تهیه گوشی اندروید و اینترنت جهت استفاده از شبکه شاد مشکلی نداشته باشد.
 رییس بهزیستی برخوار در پایان گفت: عموم مردم می توانند با شرکت در پویش مشق مهربانی و اهدای کمک های نقدی خود در تامین هزینه تحصیل کودکان نیازمند مشارکت داشته باشند و با اقدامات نیکوکارانه خود به انقطاع سیکل پر آسیب فقر در خانواده های محروم کمک نمایند. 

کد خبر 23141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد