در رسانه| بهزیستی آذربایجان شرقی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با حضور دکتر ستاری معاون رییس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد.

اعتدال| در این آیین اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، از بین دستگاه های دولتی که مورد ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار گرفته اند موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، در گروه " سلامت و رفاه اجتماعی" ، حائز بالاترین امتیاز و به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

شایان ذکر است که به منظور ارج گذاری و تکریم صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از تلاشگران و دستگاه های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق قدردانی و تشویق آنها،  به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهید رجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

گفتنی است اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی، در بُعد شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده از بین دستگاه‌های های استانی معرفی و لوح سپاس جشنواره را کسب کرد.

کد خبر 23117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد