شهرقدس|مربیان توانخواهان با عشق به مادیات فکر نمی کنند

امام جمعه شهرقدس از مرکز روزانه توانبخشی فرزندان آفتاب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حجت السلام والمسلمین رضا جوکار به همراه پروین یاری زاده از مرکز توانبخشی فرزندان آفتاب ویژه اتیسم بازدید داشت.

در این دیدار امام جمعه ضمن تشکر از رئیس بهزیستی و مسئولین مرکز آفتاب با خانواده های افراد تحت پوشش به گفتگو پرداخت و از نزدیک با مشکلات این افراد که اغلب مشکل درمان و معیشتی دارند آشنا شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار اذعان داشت: مربی افراد معلول با عشق و علاقه و محبت می تواند به افراد تحت آموزش خود سبک زندگی را یاد بدهند.

 امام جمعه شهر قدس در ادامه بیان کرد: در این موقعیت که همه افراد دنبال مادیات و رفاه حال خود هستند ولی افرادی که دنبال حل مشکلات معلولین هستند و مراکزی این چنینی را اداره می کنند جای شکر گذاری و تشکر دارد که آموزش های لازم را به فرزندان انجام می دهند.

وی افزود: مربیان توانخواهان دذ مراکز بهزیستی با عشق  بدون توجه به مادیات فکر نمی کنند.


گفتنی است مرکز توانبخشی فرزندان آفتاب با ظرفیت ۵۰ نفر ویژه کودکان اتیسم  در شهرستان قدس قرار دارد که کودکان ۲ تا ۱۶ سال را از لحاظ کاردرمانی، گفتار درمانی،  موسیقی درمانی و ... مورد آموزش و درمان قرار می دهد.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدار خانواده های دارای کودک اتیسم، مشکلات خود را مطرح کردند تا در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی شود.

کد خبر 23110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد