معاونت پشتیبانی اداره کل بهزیستی فارس از پیگیری و تلاش بهزیستی فارس برای پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مراجعین در بستر اینترنت و به صورت الکترونیکی خبر داد.
سائلی با بیان اینکه پاسخگویی الکترونیکی با هدف ایجاد شرایط مناسب دورکاری پرسنل در شرایط کرونا و کاهش تردد مراجعین و جامعه هدف به اداره کل صورت می گیرد، اظهار داشت : در طول 6 ماه گذشته تلاش کردیم با تسهیل در روند فعالیت های مالی فرهنگ و رفتار سارمانی را تغییر دهیم.
وی برنامه ریزی مالی و ابلاغ بودجه یکساله ادارات شهرستان ها را در ابتدای سال و برقراری عدالت نسبی در توزیع هزینه های جاری ادارات شهرستان ها بر اساس تعداد پرسنل، متراژ زمین و... را از اقدامات موثر در حوزه انضباط مالی عنوان و تصریح کرد : مدیریت مالی سال 98 و تامین کسری اعتبارات سال گذشته باعث شد تا در سال جاری مشکلات کمتری در حوزه مالی داشته باشیم.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی فارس: تلاش می کنیم بستر پیگیری درخواستها و پاسخگویی به مراجعین از طریق اینترنت فراهم شود
کد خبر 23103
نظر شما