در رسانه| کمک ۳۵ میلیارد ریالی مردم آذربایجان‌شرقی در پویش ایران همدل

تبریز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: کمک‌های غیرنقدی مردم خیر و نوع دوست استان از آغاز پویش ایران همدل تا به امروز به ارزش ۳۵ میلیارد ریال بوده که از سوی مراکز بهزیستی استان جمع‌آوری شده است.

فرگل صحاف در گفت و گو با ایرنا افزود: پویش ایران همدل در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با شعار از «همدیگر گره گشایی کنیم» در سطح کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این پویش به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا وسیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات آغاز شده است.

صحاف با بیان اینکه همه افراد تحت پوشش این اداره کل از کمک های جمع آوری شده توسط این پویش بهره مند می شوند، افزود: کمک های غیرنقدی، اقلام و جیره های خشک غذایی و نذورات هیات مذهبی و خیرین که توسط ادارات بهزیستی شهرستان ها قابل جمع آوری است از دیگر محورهای مرتبط با این پویش اعلام شده است.

وی ادامه داد: نذورات مردم و هیأت های مذهبی برای تهیه بسته های معیشتی، تهیه وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر و تامین لوازم بهداشتی، درمانی و دارویی از مواردی هستند که برای همدلی با اقشار مختلف مددجویان بهزیستی هزینه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد:  این اداره کل آماده دریافت نذورات مردمی در پویش «ایران همدل» است که با هدف کمک به افراد نیازمند با جمع‌آوری کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی و نوشت افزار از عید غدیر شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

صحاف خاطرنشان کرد: بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است و مردم خیر این استان می توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک ها را فراهم آورند.

به گزارش ایرنا،  ۴۱ هزار و ۷۲۷ نفر دارای پروند اجتماعی، ۷۵ هزار و ۷۰۹ نفر مستمری بگیر و ۷۶ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی می باشند.

کد خبر 23077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد