شمیرانات|۲۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان شمیرانات،اعلام کرد: در چهل روز اخیر دوهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر کدام سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال میان مددجویان و افراد دارای معلولیت که نیازمندند، از سوی بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، مهناز تدین بیان داشت: ۶۰۰ بسته نوشت افزار نیز که هر کدام از بسته ها بیش از سه میلیون ریال ارزش دارند بین این افراد توزیع و به یک هزار و ۵۰۰ توانخواه و مددجوی نیازمند، اقلام متناسب با شرایط کرونا اختصاص یافت.

بهزیستی شمیرانات از توان ۶۰ موسسه خیریه در سطح شهرستان برخوردار است.
وی فعال سازی بیش از پیش خیریه ها را یکی از وجوه تمایز پویش "ایران همدل" در شمیرانات توصیف کرد و بیان داشت: تا پیش از  شروع این پویش، کمک گرفتن از خیران در دستور کار ما بود که از ایام عید غدیر که این پویش آغاز به کار کرد علاوه بر دستور کار قبلی از توان شصت موسسه خیریه سطح شهرستان نیز برای جمع آوری کمک های مردمی استفاده کردیم.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات، تصریح کرد: خیران در دو بحث تامین اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده که همچنان ادامه دارد و دیگر توزیع اقلام خشک به جای پخت و توزیع غذای گرم در دهه اول محرم که بازتابی بسیار مثبت داشت فعال بودند. 

✔️کمک به نیازمندان فصلی و مقطعی نیست
تدین از اجرای همیشگی پویش های مختلف جمع آوری کمک های مردمی در سطح این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: یکی از سیاست های راهبردی بهزیستی شمیرانات حمایت حداکثری از نیازمندان واقعی تحت حمایت است که انجام این ضرورت، همیشگی است و نمی تواند فصلی و مقطعی باشد. 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات اضافه کرد: در همه ایام سال با همکاری خیران نیازهای واقعی مددجویان و افراد دارای معلولیت که توانایی اداره کردن زندگی خود را ندارند، مرتفع میسازیم.

✔️بهزیستی شمیرانات در پی تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات در بخشی دیگر از این گفت و گو با اشاره به اینکه ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت بهزیستی این شهرستان است، گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از این دانش آموزان برای استفاده از خدمات آموزشی به تبلت نیاز دارند. 

وی در این باره افزود: با توجه به اینکه آموزش ها در شرایط فعلی مجازی شده، باید شرایطی فراهم آوریم که این افراد نیز همانند دیگر دانش آموزان بتوانند به تحصیل ادامه دهند.

✔️تمام توان ما، اجرای کامل طرح «ایران همدل» است 
تدین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در قالب طرح «ایران همدل» ساز و برگ جلب مشارکت و نحوه توزیع آن در سراسر کشور، شرایط یکسان است و نگاهی ملی در پی این پویش قرار دارد، بهزیستی شمیرانات نیز تمام اهتمام لازم را مبذول داشته تا به بهترین شکل ممکن این مهم را به انجام رساند. 

معاون مشارکت های بهزیستی شمیرانات افزود: خیران واسطه گران و دستان توانمندی هستند تا سفره نیازمندان خالی نماند و این افتخار را داریم ماهانه از جامعه هدف بهزیستی حمایت آذوقه ای می کنیم.
این مقام، همچنین بهر گیری از تجربه های موفق در «ایران همدل» را فرصتی غنیمت برشمرد.

✔️شفاف سازی مسیر بین کمک نیکوکاران و تحویل آن به نیازمندان حیاتی است
تدین شفاف سازی مسیر بین کمک خیران و تحویل آن به نیازمندان را بسیار حیاتی دانست و افزود: موفق به اعتمادسازی اثرگذاری در بین خیران شده ایم و نباید در این رهگذر از استفاده به هنگام از عنصر تبلیغات و فضای مجازی غافل ماند. 

وی در پایان این گفت و گو از خیران و مردم درخواست کرد: برای کمک به تهیه تبلت و دیگر اقلام معیشتی جامعه هدف بهزیستی شمیرانات کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و شماره گیری کد دستوری #۱۴۰* واریز کنند.

تدین اضافه کرد: خیران می‌توانند برای کمک های غیر نقدی به تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی شمیرانات مراجعه کنند.

کد خبر 23068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد