افزایش خدمات اورژانس اجتماعی رامیان نسبت به سال گذشته

در مراسمی صبح امروز نماینده سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و استانداری گلستان به همراه جباری _معاون پشتیبانی بهزیستی استان و هیات همراه از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان بازدید کردند و از قسمتهای مختلف این مرکز دیدن کردند.

در این بازدید که با هدف ارزیابی مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان و بررسی نیازها و امکانات مورد نظر آنها در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف سازمان برگزار شد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامیان گزارش از وضعیت آسیب های اجتماعی و نیازهای این مرکز ارائه نمود.

در ادامه نماینده مدیریت برنامه ریزی کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش آسیب در سطح شهرستان در مورد رفع نیازهای این مرکز قول مساعد را ارائه نمود...

  رئیس اداره بهزیستی شهرستان طی گزارشی از عملکرد اورژانس اجتماعی در بحث مداخلات اجتماعی روانی گفت: در سال گذشته مجموعا نزدیک به ششصد مداخله سیار داشتیم که در شش ماهه نخست امسال این آمار به ۴۷۹ مورد رسیده که نسبت به شش ماهه اول سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 در ادامه بای ضمن بیان فعالیت های این مرکز از ارائه خدمات به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مورد در سال گذشته خبر داد که این موارد در شش ماه سالجاری به ۲هزار و ۸۰۰ مورد رسیده است.

وی خاطر نشان ساخت:  این خدمات شامل: مسائل حقوقی،آموزشی،بهداشتی،درمانی،مددکاری،روانشناختی،تحصیلی،شغلی و... بوده است. 

گفتنی است: مرکز اورژانس اجتماعی رامیان در شهریور سال ۹۷ با حضور مقام عالی وزارت کار و رفاه اجتماعی در ساختمانی با زیربنای ۲۷۰ متر مربع که محل مشارکت های مردمی  افتتاح شدو در حال حاضر ب

کد خبر 23060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد