بهار| لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی در راستای کمک به ازدواج جوانان

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور معاون فرماندار، معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان، رئیس بهزیستی و سایر روسای دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار در ابتدای جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن قدردانی از زحمات روسای بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: با توجه به حضور پر رنگ ریاست اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسات و برگزاری کمیته های زیر مجموعه این ستاد در این دو اداره، مصوبات خوبی در این کمیته ها در حال پیگیری و انجام می باشد  که نشان دهنده پیگیری و حساسیت این دو اداره در بحث امور جوانان است.

صفی زاده ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته ها گفت: چهار کمیته ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان تشکیل گردیده که عملکرد خوبی نسبت به سایر شهرستانها داریم.         

منوچهر نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان  نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کمیته ازدواج و خانواده گفت: ازدواج و اشتغال جوانان یکی از مهمترین شاخص های اجتماعی و تعیین کننده سرنوشت هر فرد هستند که باید تمامی دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد و حتی خیرین در این خصوص تلاش نمایند و با هم افزایی و همکاری های بین بخشی در خصوص ازدواج جوانان تسهیل گری نمایند.                                        

نوروزی افزود: آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه انتخاب صحیح و به هنگام در مقوله ازدواج بسیار مهم و سرنوشت ساز است و اداره بهزیستی با برگزاری دوره های آموزش مهارت های قبل از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج، تلاش می نمایند تا اطلاع رسانی لازم در این خصوص را داشته باشد.

کد خبر 23049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد