مددجویان بهزیستی ،فاقد مسکن تملیکی وام بلاعوض دریافت می کنند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده ،گفت: مددجویان بهزیستی فاقد مسکن تملیکی برای دریافت وام بلاعوض مسکن به اداره بنیاد مسکن معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده،عصمت نصیری قیداری با اشاره به اینکه تاکنون حدود سیصدوشصت نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان فاقد مسکن تملیکی شناسایی شده است، افزود: در مرحله اول باهدف مسکن دارشدن این افراد،تعداد 124 نفر جهت دریافت وام بلاعوض به بنیاد مسکن معرفی شد.

این مقام مسئول مبلغ این وام را سی میلیون تومان بیان کرد و افزود: مبلغ پنجاه میلیون تومان نیز با سود چهار درصد از اعتبارات بنیاد مسکن پرداخت می شود.

وی تصریح کرد : بهزیستی نیز تا سقف ده میلیون تومان بنا به شرایط مددجو بصورت بلاعوض پرداخت خواهد کرد.

نصیری قیداری با بیان اینکه داشتن ضامن کارمند عمده ترین مشکل مدجویان است،افزود:وام مسکن مددجویان با ضمانت زنجیره ای قابل پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : از ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد 164 مسکن مددجویی جهت معلولین و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی این شهرستان ساخته شده است.

وی پرداخت  تسهیلات ودیعه مسکن و کمک بلاعوض برای اجاره مسکن را ازدیگر خدمات بهزیستی در راستای تامین مسکن جامعه هدف عنوان کرد و گروه های هدفی که  برای کمک بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه دارای اولویت خواهند بودرا شامل :  زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت،  زنان سرپرست خانوار که بعد خانوار آنها حداقل ۳ نفرباشد، معلولین سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد  خانوار حداقل ۳ نفر، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول  که سرپرست خانوار دارای معلولیت باشد و اولویت دیگر فرزندان سازمان بهزیستی که دارای زندگی مستقل شدند و از مراکز شبانه‌روزی ترخیص شده و حداکثر ۱۰ سال از زمان شروع زندگی مستقل آنها گذشته باشدمعرفی نمود

کد خبر 23038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد