گروه های جهادی به کمک بهزیستی می آیند

جلسه شورای گروه های جهادی بهزیستی استان تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اولین جلسه شورای سیاستگذاری گروه های جهادی سازمان بهزیستی استان تهران با حضور اعضا، تشکیل و مقدمات راه اندازی این گروه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در این نشست، با بیان اینکه تکالیف اجتماعی خاصی برای هر فرد و تشکیلات سازمانی مترتب است، بیان داشت: ما در پی آنیم تا از بسیجیان پای کار و دغدغه مند که در جامعه داری هویت هستند و وجاهت مطلوبی دارند استفاده نمائیم و دیگر باره از طریق بسیج، تعالی انسانی را نشان دهیم.

سید احمد خادم در ادامه افزود: استفاده از جایگاه و ظرفیت پرتوان بسیج و تفکر والای آن برای متعالی نمودن اهداف سازمان بهزیستی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جامعه هدف بر مبنای عمل به تکالیف ترسیم شده بر مبنای حفظ ارزش های ناب اسلام و حاکمیت اسلامی از جمله اهداف گروه های جهادی بهزیستی است. 

وی با بیان اینکه در پی پیاده سازی اهداف سازمان بهزیستی با بهره از ظرفیت بسیج هستیم، گفت: برای این کار مهم ابتدا در پی شناسایی مسیرهای خدمت رسانی، منابع انسانی و مادی و همچنین شناخت نیازهای سازمان و جامعه هدف هستیم. 

خادم با تاکید بر ایجاد ساختار مناسب و متقن برای گروه های جهادی تصریح کرد: برنامه های گروه های جهادی سازمان بهزیستی اگر بر مبنای مستندات و ساختار مناسب و متناسب نباشد فعالیت بیهوده و بی نتیجه ای است که وجود تشکیلاتی ساختارمند با مداخله بسیج و تفکر ناب آن، اعتلای بهزیستی و رشد تکالیف سازمانی آن را  می تواند در پی داشته باشد. 

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در پایان گفت: اعضای گروه های جهادی که تکالیف سازمان بهزیستی را به عهده می گیرند و انجام می دهند "همیار بهزیست"  لقب می گیرند و این عنوان به معنای کمک کنندگان به سازمان بهزیستی در استان تهران برای انجام تکالیف قانونی متصور شده در راستای رسیدن به اهداف متعالی سازمان بهزیستی ترسیم و تعریف شده است.

در ادامه جلسه مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران نیز بیان داشت: استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب بسیجی می تواند گره های بزرگ سازمان بهزیستی را در سطح استان تهران باز کند. 

محمود ابراهیمی خاطر نشان کرد: نیروهای داوطلب و خیران محور این حرکت عظیم هستند که باید به شکلی مناسب در کنار هم قرار گرفته و با هم افزایی مناسب امور را پیش برند و نفع خود را به جامعه هدف برسانند.

وی در پایان افزود: عرصه فعالیت گروه های جهادی سازمان بهزیستی تمامی حوزه های کاری معاونت ها است با این توضیح که گروه های جهادی موازی کار نیستند بلکه شکل می گیرند تا همکاری بین بخشی را تقویت کنند.

در ادامه هریک از حاضران به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد شیوه نامه های خاص این امر، نگارش و طراحی شود.

کد خبر 23025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد