معاون جدید هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران معرفی شد.

در مراسمی با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان تهران، معاون جدید معاون جدید هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران معرفی و از خدمات سکاندار قبلی این معاونت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد کریم آریا در این مراسم به عنوان معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران معرفی و از خدمات مهشید چوبکار در دو سال و نیم اخیر تشکر شد. 

مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم با تشکر از خدمات مهشید چوبکار برای محمد کریم آریا آرزوی توفیق کرد و بیان داشت: امیدوارم با توجه به تجربه و شناختی که از معاون جدید هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال دارم بتوانیم به بهترین نحو ممکن پاسخگوی جامعه هدف خود باشیم.
امین شاهرخی در ادامه بیان داشت: باید نیت ما بر انجام کارهای مخلصانه قرار گیرد و خوشحالم که در گذشته نیز اینچنین بوده است. 
وی بیان داشت: باید از ظرفیت و توان بهزیستی در همه ارکان و ساز و برگ آن برای نیل به اهداف متعالی سازمان بهره لازم را ببریم.
مدیرکل بهزیستی استان تهران با تاکید بر استقرار رویکردهای نوین و نظامند اجتماع محور در حوزه قلمرو مشارکت های مردمی، اظهار داشت: باید بیش از گذشته شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی مشارکت ها و تحولی بنیادین در جلب و جذب کمک های مردمی و ساماندهی خیرین محترم باشیم.
محمدکریم آریا نیز با تشکر از مدیرکل بهزیستی و عرض خداقوت به مهشید چوبکار بیان داشت: ریل و بستری مناسب در حوزه مشارکت های مردمی استان تهران فراهم است و باید به خدمات رسانی بر مبنای ریل گذاری انجام شده شتاب بیشتری دهیم. 
معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی بالاترین ارزش ها است، افزود: مشارکت های مردمی تنها معاونتی است که علاوه بر چارچوب های خاص سازمان نیازمند پویایی و خلاقیت خاصی است که نباید منحصر به مشارکت های نقدی شود بلکه باید از ایده ها و نظرهای مردم در راستای مردم در رفع نیازهای سازمان و جامعه هدف استفاده شود و کرامت اعضای خانواده بهزیستی محفوظ بماند. 
وی مشارکت های مردمی را پشتیبان دیگر معاونت ها قلمداد کرد و اظهار داشت: تمامی معاونت ها در سازمان بهزیستی زنجیره وار به هم متصلند و نیازمند حمایت از همدیگر هستند. 
آریا با بیان اینکه راه های ایجاد اشتغال در استان تهران متفاوت هستند، بیان داشت: بر مبنای تقسیم بندی جغرافیایی راه های ایجاد شغل در سازمان بهزیستی متفاوتند و باید در این راستا پس از نیاز سنجی های علمی اقدامات لازم را صورت داد. 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: مبنای کار کارکنان بر همکاری و تعامل قرار دارد و بی شک باید این روحیه در معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران بیشتر مشهود باشد. 
گفتنی است محمدکریم آریا در کارنامه خود مدیر دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان تهران و معاون مشارکت های مردمی استان کهکیلویه و بویراحمد را دارد.

کد خبر 23024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد