با احداث مرکز جامع معلولین، خدمات به جامعه هدف تحولی بنیادین می یابد

معاون امورتوانبخشی بهزیستی استان تهران با حضور در اسلامشهر به دیدار فرماندار این شهرستان رفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم در این دیدار  که رئیس اداره شهرستان اسلامشهر نیز وی را همراهی می کرد، هدف از حضورش را بررسی و شناخت مشکلات موجود در راستای تسهیل و دسترسی بیشتر معلولین و توانخواهان تحت پوشش به امکانات توصیف کرد و گفت: راهکارهایی که بتوان از آن طریق، زودتر مرکز جامع معلولین در اسلامشهر احداث شود در دستور کار بهزیستی قرار گرفته تا شاهد تحولی بنیادین در پروسه خدمت رسانی به جامعه هدف باشیم و احداث این مرکز تحولی بنیادین در خدمات رسانی به جامعه هدف در پی خواهد داشت.

وی افزود: بهزیستی در قبال توانخواهان و افراد دارای معلولیت، مسئولیت دارد و این شرایط کرونایی، مسئولیت ما را سنگین تر کرده که نیازمند توجه بیشتر است و بابت این مهم از همکارانم سپاسگزارم.

 فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون محترم امور توانبخشی استان در اسلامشهر اذعان داشت: همکاری شهرداران،  بخشداران و دهیاران در خصوص خدمت رسانی به جامعه هدف در مناطق روستایی این شهرستان باید بیشتر شود و  امکانات لازم  برای این فعالیت فراهم شود.

مسعود مرسلپور در ادامه خاطرنشان کرد: خدمات در روستاها باید به سهولت در دسترس  توانخواهان و مددجویان قرارگیرد.

وی افزود: ادامه همکاری همه دستگاههای اجرایی برای همکاری با بهزیستی در اولویت کار فرمانداری این شهرستان قرار دارد.


گفتنی است، در این بازدید چند ساعته، دیدار با کارکنان حوزه توانبخشی و بازدید از شش مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در بخش توانبخشی از دیگر برنامه های سفر معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران به شهرستان اسلامشهر بود.

کد خبر 23021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد