اسلامشهر| توزیع بیش از هفتصد و 50 سبد کالا در بین نیازمندان عضو بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر گزارشی مبسوط از اجرای پویش ملی ایران همدل در این شهرستان ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حمیدرضا جعفریان اقدامات انجام شده توسط حوزه مشارکتهای مردمی را تشریح کرد و اظهار داشت: در قالب طرح ایران همدل هفتصد و 50 سبد معیشتی هر کدام به ارزش ریالی سه میلیون ریال به مددجویان و افراد دارای معلولیت عضو بهزیستی تقدیم شده است. 
وی در ادامه اذعان داشت: دویست و 5 بسته نوشت افزار و مایحتاج دانش آموزان هر کدام به ارزش ریالی سه میلیون ریال بین محصلان تحت پوشش توزیع شد. 
جعفریان افزود: سیصد و 20 بسته اقلام بهداشتی و دارویی نیز میان جامعه هدف بهزیستی در اسلامشهر توزیع شد که ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها دومیلیون ریال تخمین زده می شود. 
این مسئول بیان داشت: اقلام بهداشتی توسط موسسات غیر دولتی که تحت نظارت بهزیستی اسلامشهر فعالیت می کنند، تهیه شد. 
رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی بسته های مورد اشاره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین مددجویان و توانخواهان تحت پوشش این اداره توزیع شد.
جعفریان در پایان افزود: شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و شماره گیری کد دستوری #۱۴۰* بر روی گوشی های تلفن همراه برای پرداخت کمک های نقدی و تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی اسلامشهر برای دریافت کمک های غیر نقدی در خدمت مردم نوع دوست و خیر قرار دارند که تا پایان ماه صفر شرایط برای این فعالیت مهم خیرخواهانه فراهم است.

کد خبر 23020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد