فیروزکوه| اهداء ۶ جهیزیه و ۱۵۰ سبد کالا به نیازمندان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: بی شک باید قدر این مردم را بیشتر دانست که در این شرایط سخت به کمک هم می آیند تا آلام همدیگر را کاهش دهند و خوشحالیم که بهزیستی حلقه واسطه ای میان خیران و نیازمندان واقعی شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری تهران نیوز، علی‌اصغر عموزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با اشاره به پویش سراسری ایران همدل در این شهرستان اظهار کرد: فیروزکوهی‌ها در قالب ایران همدل از همدیگر گره گشایی می‌کنند و خوشبختانه در این اقدام خیرانه، بهزیستی دوباره مورد لطف مردم قرار گرفته و به عنوان مرجع فعالیت های خیرخواهانه مورد توجه اهالی شهرستان است.
وی گفت: بی‌شک باید قدر این مردم را بیشتر دانست که در این شرایط سخت به کمک هم می آیند تا آلام همدیگر را کاهش دهند و خوشحالیم که بهزیستی حلقه واسطه ای میان خیران و نیازمندان واقعی شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: پویش ایران همدل با همکاری کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی برای کمک به افراد نیازمند برقرار شده است.
وی با اشاره به محورهای این پویش سراسری اذعان داشت: محورهای ایران همدل تامین و توزیع بسته های معیشتی، نوشت افزار و وسایل بهداشتی است که از عید غدیر شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه هم چنین اظهار داشت: در این مدت یکصد و ۵۰ سبد کالا به ارزش هر کدام سه میلیون ریال و بیش از شصت لیتر مواد ضدعفونی کننده به نیازمندان تحویل داده شده است.
وی بیان داشت: در این مدت ۳۵ بسته نوشت افزار و اقلام پرمصرف کمک توانبخشی در اختیار توانخواهان قرار گرفته است.
عموزاده در ادامه خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده برای شش نوعروس فیروزکوهی جهیزیه کامل تهیه شده و در اختیار آن ها قرار گرفته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در پایان تاکید کرد: شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و شماره گیری کد دستوری #۱۴۰* بر روی گوشی های تلفن همراه برای پرداخت کمک های نقدی و تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی فیروزکوه برای دریافت کمک های غیر نقدی در خدمت مردم نوع دوست و خیر قرار دارند.

کد خبر 23018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد