پانزدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان

ایزدپور گفت : با برنامه ریزی، پیگیری و نظارت باید خود را برای ماه های آتی آماده کرد تا بتوان همانند اسفند ماه سال گذشته از این مرحله و پیک کرونا و تداخل آن با آنفولانزا با کمترین خسارت جانی و مالی گذشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کمیته فوق العاده پیشگیری از بیماری های اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و دبیری سید نظام الدین زرگری کارشناس توانبخشی و با حضور معاونین، مسئولین و کارشناسان ستادی و از طریق ویدئو کنفرانس روسا و رابطین شهرستانی برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور کلیه اعضاء و اقدامات اجرایی انجام شده در ایام کرونا در ستاد و شهرستان ها افزودند : این جلسه با هدف اعلام وضعیت ویژه و فوق العاده شهرستان ها و پیرو دهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان دامغان برگزار شده است.

وی تصریح کرد : انتظار می رود با توجه به شرایط ویژه شهرستان ها در اسرع وقت پیگیری لازم در خصوص تخصیص اعتبار و توزیع مواد ضد عفونی و بهداشتی در ستاد و شهرستان انجام شود تا بتوان پیشگیری و اقدامات لازم را در وقت مناسب اجرایی کرد.

ایشان در ادامه ضمن بیان این مطلب که باید آمادگی لازم و اقدامات پیشگیرانه را قبل از شروع فصل پاییز و زمستان اجرایی کرد افزودند : با برنامه ریزی، پیگیری و نظارت باید خود را برای ماه های آتی آماده کرد تا بتوان همانند اسفند ماه سال گذشته از این مرحله و پیک کرونا و تداخل آن با آنفولانزا با کمترین خسارت جانی و مالی گذشت.

ایشان موفقیت و تحقق اهداف عالیه در یک سازمان را مرهون هم دلی و همراهی پرسنل آن مجموعه دانسته و ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران، رابطین کمیته و پرسنل اداره کل در سطح استان بیان داشتند : کلیه برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی در سطح استان باید با نظارت و هماهنگی کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل و دبیر کمیته انجام شود تا بتوان با حذف موازی کاری و همکاری بیش از پیش در کنترل این ویروس منحوس موفق بود.

ایزدپور در پایان : نظارت ها و بازدید ها بطور مستمر توسط روسا و رابطین در شهرستان ها انجام شود و با توجه به شرایط قرمز و هشدار در شهرستان ها الویت با مراکز شبانه روزی و بویژه مراکز سالمندان است و انتظار می رود روسای شهرستان ها بیش از پیش در این امر کوشا و ساعی باشند.

در ابتدای این جلسه زرگری دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های اجرایی شده توسط کمیته در سطح استان را ارئه کردند و در بخش پایانی این جلسه معاونین و روسای شهرستان ها اقدامات استانی و شهرستانی را در حوزه کاری خود تشریح و درخواست ها، مشکلات و انتظارات خود را بیان داشتند که در این خصوص مصوباتی به تصویب اعضای کمیته رسید.

کد خبر 23013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد