مجوز جذب ۱۴ نفر نیروی متخصص در بهزیستی زنجان صادر شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت :۱۴ نفر از افرادی که بیشترین نمره را در این آزمون در رشته های کارشناس حقوقی، کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور روانی، کارشناس حراست نیروی انسانی، کارشناس روابط عمومی، کودکیار کسب کنند جذب اداره کل بهزیستی استان زنجان می شوند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود : این نیاز سنجی بر اساس تشکیلات بهزیستی زنجان در شهرستانهای زنجان، خدابنده،سلطانیه، ماهنشان، ایجرود انجام شده است. 

وی خاطرنشان کرد :اختصاص سه درصد مجوز استخدامی دستگاه های دولتی و عمومی کشور به معلولین،بر اساس  ماده ۱۵ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، دولت مکلف است که حداقل ۳ درصد از مجوزهای استخدامی دستگاه های دولتی و عمومی مثل وزارتخانه‌ها، سازمان ها، موسسات، شرکت ها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه هایی که از بودجه دولت استفاده می کنند را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد. 

محمدی افزود :در آزمون فراگیر مشترک، ۳۸ هزار ظرفیت استخدامی مربوط به ۲۶ دستگاه اجرایی اعلام شده است، ۳ درصد این پست‌های در نظر گرفته شده به افراد دارای معلولیت اختصاص داده شده که این سهمیه از سایر سهمیه های استخدامی مجزا شده است. از این رو افراد دارای معلولیت می توانند شغل و محل های مشخص شده در این سهمیه را انتخاب کنند. 

وی یادآورشد هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در هفته دوم آبان ماه برگزار خواهد شد، و ثبت نام در آزمون استخدامی از روز پنج شنبه ۲۰ شهریورماه از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش که متولی آن است آغاز شده و تا روز ۲۹ شهریور ۹۹ ادامه دارد

کد خبر 22990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد