استخدام ۱۴ نفردر بهزیستی استان قم از طریق آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی قم

اداره کل بهزیستی استان قم از طریق آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی سال جاری ۱۴ نفر استخدام می کند.

سعید زرین اقبال معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم ضمن بیان این مطلب افزود : در این آزمون سهمیه ای ۱۴ نفره برای جذب و در عناوینی مانند «کارشناس امور بهزیستی»، «کارشناس امور توانبخشی»، «کارشناس امور ساختمان و تأسیسات» و «کودکیار» به بهزیستی قم اختصاص یافته است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد : "ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور از روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه سال ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش کشور شروع شده است و در استان قم از این طریق ۵۵۰ نفر جذب دستگاههای اجرایی خواهند شد.

زرین اقبال با اشاره به ماده ۱۵ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، گفت:براساس این قانون، دولت مکلف است که حداقل ۳ درصد از مجوزهای استخدامی دستگاه های دولتی و عمومی مثل وزارتخانه‌ها، سازمان ها، موسسات، شرکت ها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه هایی که از بودجه دولت استفاده می کنند را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.  که بر این اساس در این آزمون باید ۱۶ نفر از معلولین جذب دستگاههای اجرایی استان شوند و بهزیستی این مهم را پیگیری خواهد کرد.

معاون پشتیبانی بهزیستی قم به معلولین توصیه کرد : "معلولین متقاضی می بایست در سازمان بهزیستی پرونده کمیسیون پزشکی توانبخشی داشته باشند، همچنین حین ثبت نام در آزمون استخدامی ضمن علامت گذاری سهمیه معلولین، صرفا کد شغل محلهای مربوط به سهمیه معلولین را انتخاب نمایند. "

زرین اقبال در خصوص معلولان فاقد پرونده در سازمان بهزیستی افزود : "استعلام معلولیت از طریق ارتباط الکترونیکی سازمان بهزیستی توسط سازمان سنجش انجام می شود. در صورت عدم تشکیل پرونده در بهزیستی، سازمان سنجش با ارسال پیامک به افراد متقاضی، ضرورت مراجعه به سازمان بهزیستی و الزام تشکیل پرونده را تاکید خواهد کرد".

هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز جمعه نهم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 22986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد