اصفهان| کاشان| اداره بهزیستی زمینه خودکفایی مددجویان را فراهم کند

همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی، علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان، به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه ی فرمانداری  از اداره بهزیستی  بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی، علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه و مسئول روابط عمومی فرمانداری کاشان از اداره بهزیستی شهرستان بازدید کرد.

فرماندار کاشان در این نشست ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از کارکنان اداره بهزیستی گفت: همه ما موظف به ارائه خدمات شایسته به تک تک اعضاء جامعه هستیم و این وظیفه در مواجه با معلولین، محرومین و البته سالمندان گرانقدر بسیار خطیر تر می باشد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات جامع به اولویت خودکفایی افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: اهتمام برای مهارت آموزی مددجویان و هدایت صحیح تسهیلات اشتغالزایی و از طرفی فراهم آوردن امکان عرضه تولیدات و محصولات آن ها با برپایی نمایشگاه های فصلی و حتی دائمی زمینه خودکفایی اقتصادی مددجویان را فراهم خواهد کرد و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

علی اکبر مرتضایی با تاکید بر برگزاری نشست مشترک با خیرین افزود: لازم است برای انعکاس اقدامات و البته ایجاد آشنایی بیشتر و جلب مشارکت های مردمی در این حوزه از ظرفیت های موجود شهرستان از جمله رادیو کاشان، تبلیغات محیطی و... استفاده شود..

در ادامه معاون مدیر کل و رییس اداره بهزیستی کاشان ضمن ارائه گزارش اقدامات و بیان پاره ای از مشکلات و نیازها افزود: هم اکنون ۱۶ مرکز مشاوره، ۱۱ مرکز توانبخشی، ۲ مرکز سالمندان، یک مرکز نگهداری معلولان و چهار مرکز شبانه روزی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان کاشان فعالیت می کنند.

متقی نژاد به ویژه برنامه های هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: افتتاح دو مرکز مشاوره و جشن گرامیداشت روز بهزیستی با حضور معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و همچنین برگزاری یک نشست خبری و ارائه گزارش اقدامات و برنامه ها در شورای اداری شهرستان کاشان از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام بود.

خاطر نشان می شود نشست با مسئولین و دیدار با کارکنان اداره بهزیستی، بازدید از ساختمان در حال مرمت آن اداره و بازدید از محل پیشنهادی برای احداث سوله ورزشی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

کد خبر 2298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد