فیروزکوه|با شرکت در پویش ایران همدل از یکدیگر گره گشایی کنیم

پویش سراسری"ایران همدل" در شهرستان فیروزکوه همانند همه نقاط ایران اسلامی برگزار می شود تا مردم یکبار دیگر نوع دوستی و نگاه خیر خود را نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با بیان مطلب بالا تصریح کرد: فیروزکوهی ها در قالب ایران همدل از همدیگر گره گشایی می کنند و خوشبختانه در این اقدام خیرانه، بهزیستی دوباره مورد لطف مردم قرار گرفته و به عنوان مرجع فعالیت های خیرخواهانه مورد توجه اهالی شهرستان است.
علی اصغر عموزاده در ادامه تصریح کرد: بی شک باید قدر این مردم را بیشتر دانست که در این شرایط سخت به کمک هم می آیند تا آلام همدیگر را کاهش دهند و خوشحالیم که بهزیستی حلقه واسطه ای میان خیران و نیازمندان واقعی شده است. 
وی افزود: پویش ایران همدل با همکاری کمیته امدادامام خمینی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی، بنیادمستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی برای کمک به افراد نیازمند برقرار شده است. 
این مسئول در ادامه تصریح کرد: محورهای ایران همدل تامین و توزیع بسته های معیشتی، نوشت افزار و وسایل بهداشتی است که از عید غدیر شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
عموزاده اظهار داشت: در این مدت یکصد و 50 سبد کالا به ارزش هر کدام سه میلیون ریال و بیش از شصت لیتر مواد ضدعفونی کننده به نیازمندان تحویل داده شده است.
وی افزود: در این مدت سی وپنج بسته نوشت افزار و اقلام پرمصرف کمک توانبخشی در اختیار توانخواهان قرار گرفته است. 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده برای شش نوع عروس فیروزکوهی جهیزیه کامل تهیه شده و در اختیار آن ها قرار گرفته است. 
عموزاده در پایان گفت: شماره کارت 627760777777777 و شماره گیری کد دستوری #140* بر روی گوشی های تلفن همراه برای پرداخت کمک های نقدی و تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی فیروزکوه برای دریافت کمک های غیر نقدی در خدمت مردم نوع دوست و خیر قرار دارند.

کد خبر 22977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد