دماوند| باشرکت در پویش «ایران همدل» حامی نیازمندان باشید

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: این اداره آماده دریافت نذورات مردمی در پویش «ایران همدل» است که با هدف کمک به افراد نیازمند و با جمع‌آوری کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، فاطمه خانزادی اظهار داشت: اجرای طرح پویش ایران همدل با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای عید سعید غدیرخم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در مرحله نخست، این طرح با همکاری کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) و با توزیع چهارهزار وعده غذای گرم و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته حمایتی توسط بنیاد برکت و خیران شهرستان تهیه و طی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم این طرح نیز با اطلاع‌رسانی به شهروندان از روش‌های مختلف همچون صدا وسیما، سامانه پیامکی و نصب بنر و پوستر در سطح شهرستان با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به فعالیت شروع کرد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند افزود: کمک‌های قابل توجهی از طریق این پویش به مددجویان تحت پوشش بهزیستی با کمک کمیته امدادامام (ره) صورت گرفته که در حال حاضر ۳۵۰ بسته لوازم التحریر، ۲۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی، بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت گوسفندی، اهدا یک دستگاه سمند صفر کیلومتر با نیت خاص، تهیه چهار سری جهیزیه به مددجویان جامعه هدف توزیع کرده‌ایم.
به گزارش ایرنا تمامی نهادها و مراکز بهزیستی در سطح استان تهران، آماده دریافت کمک‌های مادی و اقلام خشک غذائی و نذورات هستند؛ شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و کد دستوری #۱۴* راه‌هایی است که مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند حمایت‌های نقدی خود را نیز به این پویش ملی ارائه کنند.

کد خبر 22975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد