دماوند| در راستای ایران همدل لوازم التحریر و سبد حمایتی میان جامعه هدف توزیع شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند از توزیع ۵۵۰ بسته لوازم التحریر و حمایتی مواد غذایی در بین نیازمندان جامعه هدف بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری تارود، فاطمه خانزادی اظهار داشت: اجرای طرح پویش ایران همدل با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی (ره) از ابتدای عید سعید غدیر خم آغاز وتا پایان ماه صفر با هدف تهیه لوازم کمک وسایل آموزشی وتهیه اقلام بهداشتی و درمانی می باشد.
وی افزود: در مرحله اول این طرح که با همکاری کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) و با توزیع 4000 وعده غذای گرم و توزیع بیش از 500 بسته حمایتی که توسط بنیاد برکت و خیرین شهرستان دماوند تهیه و در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: مرحله دوم آن با اطلاع رسانی به شهروندان از طریق مختلفی همچون صدا وسیما، سامانه پیامکی در سطح کشور و نصب بنر وپوستر در سطح شهرستان و با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم شروع به فعالیت نموده است.
خانزادی ادامه داد: کمک‌های قابل توجهی از طریق این پویش به مددجویان تحت پوشش بهزیستی صورت گرفته است در پویشی که می‌تواند در این شرایط سخت کمک‌های را به خانواده‌های تحت پوشش دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و همچنین سایر خانواده‌های نیازمند داشته باشد در حال حاضر با توزیع بسته350لوازم التحریر ، 200بسته حمایتی مواد غذایی ، توزیع بیش از 600کیلوگرم مرغ و گوشت گوسفندی، اهدا یک دستگاه سمند صفر کیلومتر با نیت خاص ، تهیه چهار جهیزیه به مددجویان واجد الشرایط را بین جامعه هدف تحت حمایت خود توزیع نموده‌ایم

کد خبر 22974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد