ثبت ۲۳۶ مورد درخواست در سامانه سامد ازابتدای امسال

مدیرکل بهزیستی استان گلستان از ثبت بیش از۳۷۰ مورد درخواست مددجویان بهزیستی گلستان در مرکز سامانه 'سامد' استانداری درسال گذشته خبر داد که از ابتدای سال تاکنون نیز ۲۳۶مورد دیگر ثبت شده است.

دکتر حسینی صبح امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه به اتفاق مهندس چراغعلی _معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار با حضور در برنامه ارتباط مردمی «سامد» از ساعت 9 الی 11صبح ، پاسخگوی سئوالات و مشکلات مردم ومددجویان عزیز شدند ،که این عزیزان مشکلات و سوالات خود را در حوزه های مختلف بصورت مستقیم  مطرح نمودند.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه ، ارتباط بی واسطه و آسان بین مردم و مسئولین می باشد افزود:از مجموع این تماس ها، تعداد زیادی واجد شرایط ارائه خدمات تشخیص داده شدند، که بیشترین خدمات درخواستی واجد شرایط، «مساعدت مالی» و کمترین خدمات درخواستی «جهیزیه»،«بیمه درمانی»،«تسهیلات خودرو»و«تحت پوشش»' بوده است که به ترتیب دیگر خدمات درخواستی، تهیه و تعمیر مسکن ، لوازم ضروری منزل و لوازم توانبخشی  و...در این سامانه ثبت شد. 


مدیر کل بهزیستی گلستان افزود: سامانه سامد یکی از اقدامات  است که با هدف افزایش ارتباط مستقیم مردم با مسئولین راه اندازی شده تا همه مردم در هر کجا که هستند بتوانند، ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را مطرح و ازمسئولین مطالبه کنند. 

وی اظهار داشت: در مدت حضور خود در دفتر سامد که صبح امروز انجام شد، به درخواست ها و شکایات بیش از ۵۰ نفر از مددجویان بهزیستی که با این سامانه تماس گرفته بودند، به صورت مستقیم پاسخ داده شد. 

وی ادامه داد: موارد و مسائل مطرح شده ازسوی مددجویان به دقت پیگیری و اقدامات لازم در حد مقدورات سازمان بهزیستی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 22971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد