ورامین| مسئول جدید مرکز اورژانس اجتماعی 
 معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی ورامین با حضور رئیس اداره شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز اورژانس اجتماعی 123 شهرستان ورامین با حضور رئیس اداره و اعضای شورای معاونین بهزیستی برگزار و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فریبا مرادزاده مدیر قبلی، نسیم اشراقی به عنوان مسئول این مرکز معرفی شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این مراسم گفت: مهم‌ترین هدفی که مراکز اورژانس اجتماعی یا مراکز مداخله در بحران دنبال می‌کنند فراهم کردن پایگاهی امن برای ارجاع اولیه هر نوع آسیب اجتماعی است و اورژانس اجتماعی به طور اختصاصی روی سه محور خودکشی، همسر آزاری وکودک آزاری فعالیت می‌کند.
اعظم هراتی افزود: اجتماعی به معنی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن است تا از این طریق ارائه خدمات اجتماعی به مردم محدود به زمان و مکان نشود.
وی در ادامه اظهار داشت: خدمات تخصصی در این مرکز به صورت شبانه روزی و به شکل‌های مختلف و رایگان ارائه می‌شود و خدمات نگهداری موقت شامل خدمات تخصصی به دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است که این افراد می‌توانند به مدت 21 روز از خدمات اقامت استفاده کنند و این مدت تنها با تایید تیم تخصصی برای یک دوره دیگر قابل تجدید است.
رئیس بهزیستی شهرستان ورامین با اشاره به خدمات تخصصی خارج از مرکز گفت: این خدمات از طریق استقرار تیم تخصصی در اداره ها، نهادها با هماهنگی مسئولان بخش های مربوطه به منظور ارائه خدمات تخصصی به افراد نیازمند و افرادی که مشمول بهره مندی از خدمات هستند، انجام می‌شود، به علاوه اینکه خدمات تخصصی تیم‌های سیار نیز از طریق تیم تخصصی مرکز با حضور آنان در مناطق آسیب‌زا به منظور شناسایی و ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز در محل به افرادی که مشمول بهره‌مندی از این خدمات می‌شوند، صورت می‌گیرد.
هراتی در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم اهداف اورژانس اجتماعی را به نحو مطلوب در بهزیستی شهرستان پیش ببریم.
گفتنی است، نسیم اشراقی ازکارشناس مداخله در بحران اورژانس ورامین است که از سال 1388 در این مرکز فعالیت دارد.

کد خبر 22970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد