پردیس|ایران همدل مشکلات مددجویان را کاهش می دهد

پویش سراسری و ملی ایران همدل که بر اساس ارائه کمک های بهینه به جامعه هدف دو ارگان بهزیستی و کمیته امداد شکل گرفته می تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس با بیان مطلب بالا تصریح کرد: با توجه به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه و با اجرای نخستین مرحله از پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و استمرار آن در ماه محرم کمک های قابل توجهی از طریق این پویش به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان پردیس صورت پذیرفت .
ابوالفضل کرمانی ایران همدل را حرکتی مثبت در سال ۹۹ ارزیابی کرد و بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا این پویش توانست باری از دوش خانواده های نیازمند به خصوص گروه هدف بردارد.
وی در ادامه افزود: در ابتدای شیوع کرونا گمان می رفت علاوه بر گرفتاریهای شغلی و همچنین مقابله با بیماری، مشکلات معیشتی نیز گریبان گیر مردم به خصوص جامعه هدف باشد و آنان را تحت تاثیر  قرار دهد اما با تدبیر صورت گرفته و شفاف سازی برای خیرین، این اتفاق مبارک رخ داد که خیرین و سایر گروه ها توانستند با مساعدت خود، بهزیستی پردیس را یاری رسانده و  همچنین با ورود مستقیم خیرین در این مقوله و توزیع، اعتماد سازی در بین خیرین به شدت افزایش یافت.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس در ادامه خاطر نشان کرد: از این رو بهزیستی شهرستان پردیس در راستای تحقق این امر به شروع اطلاع رسانی از طریق ارسال اخبار در گروه های خبری و خبرگزاری های شهرستان و پخش تیزر تبلیغاتی ارسالی از سازمان بهزیستی کشور در تلویزیون شهری برای جلب و جذب مشارکتهای مردمی اقدام نمود.
 وی در پایان گفت: با کمک خیرین و نیز دفتر امام جمعه محترم شهرستان پردیس از عید سعید غدیر تا کنون اقدام به توزیع بیش از یکصد و 16 بسته ارزاق، سی سبد کالا به و توزیع گوشت گرم در بین توانخواهان، زنان سرپرست خانوار و سایر گروه ها نمودیم.

کد خبر 22967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد