سایه سنگین برج سازان زمین خوار بر سر تنها اردوگاه مناسب سازی شده معلولان در کشور

علی همت محمود نژاد مدیر عامل انجمن دفاع از حقوق معلولان از طرح توسعه تفضیلی شهرداری بابلسر که حریم اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر که ویژه استفاه افراد دارای معلولیت است را نشانه گرفته، انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ مدیر عامل انجمن دفاع از حقوق معلولان با اشاره به طرح جدید توسعه تفضیلی شهرداری بابلسر، گفت: متاسفانه اردوگاه شهید عظیمی بابلسر که از سال ۱۳۴۲ برای این افراد وقف شده است و در حال حاضر به خوبی مناسب سازی و برای افراد دارای معلولیت دسترس پذیر شده است؛ در طرح توسعه تفضیلی شهرداری بابلسر مورد مخاطره قرار گرفته است و هیچ کسی نیست که به فریاد معلولان برسد.

وی افزود: طرح مذکور باعث از بین رفتن ۱۰ سوله ویژه افراد دارای معلولیت با ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰ فرد معلول در اردوگاه می شود و در نهایت خطر از بین رفتن توریسم افراد دارای معلولیت را به دنبال خواهد داشت.

محمود نژاد با اشاره به اینکه سالانه بین ۱۰ تا ۱۵ هزار فرد دارای معلولیت از امکانات این اردوگاه بهره مند می شوند، گفت: فعالان حوزه معلولان از این موضوع به اردوگاه شهید عظیمی به شدت نگران هستند و از رییس قوه قضاییه می خواهیم که هر گونه دست درازی به منافع افراد دارای معلولیت که بر اثر فشار زمین خواران ایجاد شده است را شخصا پیگیری کند.

وی افزود: بیش از ۱۰ تشکل فعال در حوزه افراد دارای معلولیت با ارسال نامه به رییس مجلس شورای اسلامی، رییس قوه قضاییه و دفتر مقام معظم رهبری درخواست کرده اند که از تنها اردوگاه مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت در سطح کشور، دفاع کنند.

کد خبر 22961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =