بازدید از ساختمان جدید مرکز توانبخشی مراقبتی نیلوفران آبی

در میان شرایط خاص این روزها ناشی از شیوع بیماری کرونا، دغدغه ها و استرس های آن، بعضی رویدادها می تواند امیدبخش روزهای بهتری باشد. اتمام ساختمان جدید مرکز توانبخشی مراقبتی معلولین ذهنی نیلوفران آبی در استان بوشهر یکی از همین موارد است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،محبوبه دهقانی معاون امور توانبخشی و الهام مردانی کارشناس مراکز شبانه روزی بهزیستی استان از ساختمان جدید مرکز نیلوفران آبی بازدید کردند

این مرکز با مساحتی به وسعت 3100 مترمربع در سه طبقه در راستای توسعه فعالیتهای توانبخشی مراقبتی و آموزشی، و با رعایت اصول استاندار و مناسب سازی جهت تسهیل امور معلولین و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن احداث گردیده. تأمین خدمات توانبخشی، حمایتی، آموزشی و حرفه آموزی موردنیاز معلولان با مشارکت خانواده‌های معلولان و همکاری سازمان بهزیستی از دیگر اهداف اینگونه مراکز می باشد

دهقانی ضمن تشکر از مسئولین مرکز، تاکید کرد معلولان از اقشار مهم و ارزشمند این جامعه هستند که مسئولین سازمان و مراکز باید به جد تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به این افراد بکنند.

این مجموعه در آینده ای نزدیک قابل بهره برداری خواهد بود و معلولان مقیم در مرکز نیلوفران آبی به زودی به خانه جدید خود نقل مکان خواهند کرد تا در آرامشی بیشتر رنگ زیبای زندگی را تجربه کنند.

کد خبر 22960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد