اعتماد عمومی با شفاف سازی کارها افزایش خواهد یافت

مدیر کل بهزیستی استان راه اندازی سامانه شفافیت توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را گامی در جهت جلب اعتماد عمومی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند مدیر کل بهزیستی استان  شفافیت را یکی از راه های اصلی مبارزه با فساد  برشمرد و گفت: هرچه فرآیندها و روند ارائه خدمات شفاف‌تر باشد، به کاهش زمینه های بروز فساد در ادارات منتهی می شود. 

الوند با اشاره به ابلاغ بخشنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری گفت: تصویب قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد  نقطه عطفی در مبارزه با فساد  خواهد بود. 
مدیرکل بهزیستی استان افزود: رونمایی از سامانه شفافیت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موجب افزایش اعتماد مردم خواهد شد و  دسترسی آسان به همه فرایندها و برنامه های دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در قالب یک درگاه واحد به نشانی shafaf.mcls.gov.ir   فراهم شده است.
حمیدرضا الوند گفت:  راه اندازی سامانه شفافیت توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گامی در جهت جلب اعتماد عمومی خواهد بود، کما اینکه سازمان بهزیستی بعنوان یکی از دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات خوبی برای مرتفع نمودن زمینه های فساد را آغاز کرده است که از جمله این اقدامات می توان به ابلاغ قانون رفع منافع متعارض، پرداخت متمرکز مستمری مددجویان، پرداخت متمرکز یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان و... اشاره کرد. 

کد خبر 22956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد