مواجهه صحیح  با بحران نیازمند تاب آوری بالاست

زنجان | مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از برگزاری دوره آموزشی کمکهای اولیه برای کارکنان بهزیستی شهرستان زنجان خبر داد و گفت: دوره های آموزشی هلال احمر جهت ارتقاء سطح آگاهی عمومی کارکنان بهزیستی و در سطح وسیعتر برای جامعه در برابر سوانح و کاهش آسیب پذیری با رویکرد تاب آوری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان، سید رزاق منافی افزود: در این دوره، توسعه ظرفیت های داوطلبانه و مسئولیت اجتماعی وفعالیتهای بشر دوستانه محور سازی خواهد شد و خانه هلال بهزیستی شهرستان زنجان نیز نسبت به عضو گیری داوطلبان با استعداد و با روحیه جهادی و داوطلبانه اقدام خواهد نمود.

این مسئول با بیان اینکه تاب آوری یکی از مهم تـرین موضوعات برای رسیدن به پایداری است تصریح کرد : هدف از اجرای این دوره حفظ، توسعه و ارتقا سطح سلامت روان افراد، تاب آوری و پیشگیری ازعوارض روانشناختی پس از بلایای طبیعی و انسان ساخت می باشد .

وی خاطر نشان کرد: در طول برگزاری دوره های آموزشی هلال احمر، استعدادیابی از میان اعضای داوطلب جهت جذب و بکارگیری در تیم های امدادی و بشر دوستانه و آمادگی و پاسخگویی سریع در حوادث و بحرانها در دستور کار واحدهلال احمر بهزیستی شهرستان زنجان قرار دارد.

منافی یادآورشد : با توجه به نقش والای آموزش های امدادی در ارتقاء تاب آوری جامعه به منظور پیشگیری و مقابله موثر با حوادث و بلایای طبیعی این دوره آموزشی در 2 دوره مقدماتی و پیشرفته برای کارکنان بهزیستی استان زنجان برگزار شد.

کد خبر 22945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد