امضای تفاهم نامه ساخت و تامین ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی مازندران

تفاهم نامه ساخت و تامین مسکن ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی مازندران تا پایان سال ۹۹ با مشارکت و همیاری بهزیستی مازندران ،موسسه مسکن بسیجیان کشور و سپاه کربلا استان در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی با حضور دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان ،دکتر حبیب زاده مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه مسکن بسیجیان کشور، سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران تفاهم نامه ساخت و تامین مسکن ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی مازندران تا پایان سال ۹۹ با مشارکت و همیاری بهزیستی مازندران ،موسسه مسکن بسیجیان کشور و سپاه کربلا استان در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی با حضور دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان ،دکتر حبیب زاده مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه مسکن بسیجیان کشور، سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا استان منعقد شد.

در این جلسه مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از حضور مدیران دو دستگاه در راستای حمایت همه جانبه در محور تامین مسکن مددجویان در سال۹۸ بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن مددجویان سازمان، انتظار داریم موسسه مسکن بسیجیان و سپاه کربلا تمام توان و همت مجموعه را در راستای تحقق اجرای دقیق این تفاهم نامه به کار برند.

گوهردهی گفت:نگاه بهزیستی به بسیج نگاه پیمانکارانه نیست و ما بسیج را یک سازمان حمایت گر و پشتوانه ایی مناسبی در راستای رفع معضلات و چالش های طبیعی و اجتماعی می بینیم .

مدیر کل بهزیستی انعقاد این تفاهم نامه را گامی بسیار ارزشمند در راستای ارتقاء جامعه هدف برشمرد و اشاره کرد :امیدواریم با توجه به این فرصت مناسب و همچنین مشارکت دستگاههای اجرایی از جمله سپاه،بسیج، بنیاد مسکن ،استانداری و ... بتوانیم در  راستای ساماندهی و تامین مسکن جامعه تحت پوشش بهزیستی گامی چشمگیر و اساسی برداریم.

 

کد خبر 22927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد