کمک های مومنانه تا پایان ماه صفر ادامه دارد

عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده باعث شد به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر تصمیمات ویژه‌ای در دولت اتخاذ شود.


او افزود: بهزیستی ونهادهای حمایتی که در این زمینه نقش مهم تری دارند در حوزه اجتماعی از جمله خدمات مشاوره اقدامات خوب و متفاوتی را نسبت به دوره‌های گذشته انجام دادند.

او افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه رمضان امسال تحت عنوان کمک مومنانه رزمایش ایران همدل همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز آغاز شد که با اجرای این طرح کمک‌های خوبی جمع آوری و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح هزار بسته سبد غذایی جمع آوری و بین خانواده‌های نیازمند تقسیم شد اظهار داشت: مرحله دوم این طرح نیز با عنوان ایران همدل از عید غدیر خم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح در قالب یک برنامه مشارکتی به همت نهادهای حمایتی در حال اجرا است افزود: با اجرای مشارکتی این طرح از موازی کاری و سردرگمی خیرین و مردم نیز جلوگیری می‌شود.

او گفت: رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌هایی که بیشتر در معرض آسیب هستند و شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی برای آن‌ها شده و بر زندگی و معیشت آن‌ها اثر گذاشته در حال اجرا است.

مرحله دوم پویش همدلی مومنانه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس تفاهم نامه همکاری منعقد شده بین دستگاه‌های متولی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صدا و سیما، کمیته امداد، سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بهزیستی کشور در حال اجرا است.

همچنین شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷، نرم افزارهای۷۸۰ ، آپ، سکه، تاپ و کد دستوری #۱۴* برای دریافت کمک‌های مومنانه اعلام شده است.


انتهای پیام/ی

کد خبر 22924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد