قروه / جلسه پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات افراد دارای معلولیت ویژه افراد آسیب پذیر در شهرستان قروه

جلسه پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات افراد دارای معلولیت ویژه افراد آسیب پذیر در شهرستان قروه به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط تصویری با مددجویان،توسط سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این جلسه صادق حسین زاده، مدیر عامل انجمن باران قروه به نمایندگی از این مددجویان حضور داشت.این جلسه که ویژه مددجویان شهرستان قروه بود ابتدا با ۱۲ مددجو ارتباط تصویری برقرار شد و با صعه صدر مشکلات مختلف این افراد، تک به تک، در حوزه های مختلف بررسی گردید.

سپس مددکاران حاضر در محل سکونت این افراد کمی ها و کاستی های موجود را یادآورشده و راستی آزمایی وضعیت مددجو را به اطلاع مدیرکل رسانیدند.در نهایت و پس از این ارتباط ها، نتایج با حضور نماینده ی معلولان شهرستان قروه؛ صادق حسین زاده، مصوب و به مددجویان ابلاغ گردید.

پیگیری درخواست زمین جهت تعاونی مسکن معلولان، مناسب سازی محل زندگی، تامین وسایل جهیزیه، مشکلات پیش آمده ی ناشی از ویروس کرونا، تامین وسایل توانبخشی، بررسی وضعیت دریافت یارانه افراد دارای معلولیت، تامین کمک های موردی، کمک های بلاعوض و...از مهم ترین مباحث مطرح شده توسط ۱۲ مددجوی نیازمند بود که به صورت فشرده از ساعات آغازین صبح تا پایان وقت اداری بررسی گردید و با گفتگو و کنکاش مشکلات به صورت ریز، به پایان رسید.

در پایان و پس از بررسی های موجود و نتیجه گیری توسط مدیرکل بهزیستی استان کردستان و مدیر عامل انجمن باران شهرستان قروه، به ترتیب مبلغ ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به ۱۲ مددجو اختصاص یافت.

 از مهم ترین مصوبات مطروحه تصویب تخصیص زمین رایگان جهت تعاونی مسکن، کمک های خدماتی و توانبخشی به افراد دارای معلولیت نیز از دیگر موارد مصوب توسط سید صباح قریشی بود.

با دستور مدیر کل بهزیستی استان کردستان مقرر گردید مصوبات جلسه حداکثر تا پایان ماه جاری اعمال گردد و همچنین مباحث مطرح شده ی نیازمند پیگیری از سوی حسین زاده و کارشناسان سازمان پیگیری گردد.

کد خبر 22918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد