در رسانه| لزوم همکاری جمعی برای ارتقای سلامت اجتماعی

فرماندار تبریز در دیدار با مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، از بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی تاثیر گذار یاد کرد

اعتدال |  مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در دیدار فرماندار تبریز با ارایه گزارشی از   فعالیت ها و عملکرد سازمان بهزیستی، بر لزوم  توسعه خدمات رسانی به گروههای هدف و ترسیم چشم اندازهای همکاری و افزایش تعامل بین بهزیستی و فرمانداری تاکید کرد. 

 وی همچنین گزارشی از اقدامات بهزیستی را در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در واحدهای اداری و زیرمجموعه بهزیستی ارایه داد.


* لزوم همکاری جمعی برای ارتقای  سلامت اجتماعی

مهندس بهروز مهدوی فرماندار تبریز نیز در این دیدار با بیان وظایف و ماموریت های خطیر و گسترده بهزیستی و قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی و همچنین مشارکت های مردمی،  اظهار داشت: از بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی تاثیرگذار یاد می شود  که خدمت در آن بدون انگیزه های والای انسانی و نوع دوستی امکان پذیر نیست.

وی همچنین از ارگان ها و نهادهای مختلف خواست تا به همراه بهزیستی با برنامه ریزی و پیگیری مجدانه، در ارتقای سلامت اجتماعی و رفع موانع و مشکلات جامعه هدف اهتمام کنند.

بهروز مهدوی،  همراهی و حضور موثر و ایفای نقش اجتماعی سمن ها و تشکل های مردمی و همچنین مراکز مردم نهاد معلولین،  موسسات و مراکز خیریه و... را در آگاهسازی، ساماندهی اقشار آسیب دیده و جهت دهی های کلی برنامه های حمایتی، طرح های توانمندسازی و ارایه الگوهای مناسب سازی را مهم خواند و همراهی و همدلی خیران نوع دوست را در ارتقای فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی بهزیستی مهم خواند. 

* تداوم ملاقات های مردمی به صورت غیرحضوری و تلفنی

مهدوی همچنین از تنظیم برنامه ریزی لازم برای برگزاری و تداوم ملاقات های مردمی در ایام کرونایی، به شکل متفاوت و غیر حضوری  و بصورت منسجم و منظم با حضور روسای ادارات شهرستان تبریز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به بروز بیماری کرونا و لغو برنامه ملاقات عمومی حضوری، پاسخگویی به ارباب رجوع با اختصاص شماره تلفن ثابت و با حضور مدیران ذیربط انجام می پذیرد که توضیحات لازم در خصوص نحوه تماس و ارتباط، به انحای مختلف اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار تبریز در ادامه حضور خود در محل اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی،  با تعدادی از کارکنان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 22909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد