ملارد| اقدامات صورت گرفته در پویش ایران همدل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در خصوص پویش ملی ایران همدل توضیحاتی داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در پویش ایران همدل گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و همچنین در راستای اجرای پویش" ایران همدل" با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی در تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند واقلام بهداشتی و درمانی، سبد کالا و .... اقداماتی ارزشمند در این اداره صورت گرفته است.

خادم در ادامه بیان داشت: تاکنون تعداد هشتصد و ۵۰ سبد کالا شامل اقلامی چون برنج، عدس، رب،  چای، قند و گوشت و همینطور لوازم التحریر بین نیازمندان و افراد دارای معلولیت ساکن روستاهای شهرستان ملارد و همچنین  تعداد بیش از دویست سبد کالا شامل اقلام خوراکی و نیز لوازم التحریر ویژه زنان سرپرست خانوار  توزیع کرده ایم. 

وی با بیان اینکه این پویش در این شرایط سخت میتواند کمک شایانی به خانوارهای نیازمند باشد اضافه کرد: از دیگر اقدامات این اداره استقرار میز خدمت در نماز جمعه مصلی به جهت پاسخگویی و راهنمایی هرچه بهتر مردم ، استقرار کارشناسان و مشاوران اورژانس اجتماعی در میادین اصلی شهرستان و ارائه خدمات روانشناختی به افراد با توجه به شرایط اقتصادی و قرنطینه در زمینه های مختلف برای کاهش استرس در خانواده ها و به منظور کاهش همسرآزاری، کودک آزاری، طلاق و ... بود و در واقع دیگر ادامه هم دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد تصریح کرد: توزیع تعدادی ماسک و بروشور اطلاع رسانی در قسمت های مختلف شهرستان به همت مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر، ارائه خدمات مشاوره بصورت تهیه فایلهای صوتی و مجازی و برقراری ارتباط هرچه بیشتر میان مردم و کارشناسان اورژانس اجتماعی، تهیه بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از جمله ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و صابون یک نفره برای استفاده شخصی کودکان کار و ارائه آموزش های لازم توسط کارشناسان این اداره به جهت رعایت نکات بهداشتی این کودکان  و مواردی دیگر است  که در قالب پویش ایران همدل به انجام رسیده است. 

خادم در ادامه اظهار داشت: به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جلوگیری از همه گیری بیشتر بیماری کووید 19 سبد کالاهای تهیه شده درب منزل مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش توسط معاونت مشارکتهای مردمی تحویل داده شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در قالب طرح ملی و پویش سراسری ایران همدل، بهزیستی آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی شهروندان گرامی ملارد تا پایان ماه صفر است که خیران عزیز و مردم خداجو می توانند با مراجعه به ستاد و مراکز بهزیستی شهرستان، نیت خیرخواهانه خود را عملی کنند.

کد خبر 22870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد