دیدار فرماندار تبریز با مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

فرماندار تبریز در دیدار با مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، از بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی تاثیرگذار یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در دیدار فرماندار تبریز با ارایه گزارشی از   فعالیت ها و عملکرد سازمان بهزیستی، بر لزوم  توسعه خدمات رسانی به گروههای هدف و ترسیم چشم اندازهای همکاری و افزایش تعامل بین بهزیستی و فرمانداری تاکید کرد.

 وی همچنین گزارشی از اقدامات بهزیستی را در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در واحدهای اداری و زیرمجموعه بهزیستی ارایه داد.

* لزوم همکاری جمعی برای ارتقای  سلامت اجتماعی

مهندس بهروز مهدوی فرماندار تبریز نیز در این دیدار با بیان وظایف و ماموریت های خطیر و گسترده بهزیستی و قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی و همچنین مشارکت های مردمی،  اظهار داشت: از بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی تاثیرگذار یاد می شود  که خدمت در آن بدون انگیزه های والای انسانی و نوع دوستی امکان پذیر نیست.

وی همچنین از ارگان ها و نهادهای مختلف خواست تا به همراه بهزیستی با برنامه ریزی و پیگیری مجدانه، در ارتقای سلامت اجتماعی و رفع موانع و مشکلات جامعه هدف اهتمام کنند.

بهروز مهدوی،  همراهی و حضور موثر و ایفای نقش اجتماعی سمن ها و تشکل های مردمی و همچنین مراکز مردم نهاد معلولین،  موسسات و مراکز خیریه و... را در آگاهسازی، ساماندهی اقشار آسیب دیده و جهت دهی های کلی برنامه های حمایتی، طرح های توانمندسازی و ارایه الگوهای مناسب سازی را مهم خواند و همراهی و همدلی خیران نوع دوست را در ارتقای فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی بهزیستی مهم خواند. 

* تداوم ملاقات های مردمی به صورت غیرحضوری و تلفنی

مهدوی همچنین از تنظیم برنامه ریزی لازم برای برگزاری و تداوم ملاقات های مردمی در ایام کرونایی، به شکل متفاوت و غیر حضوری  و بصورت منسجم و منظم با حضور روسای ادارات شهرستان تبریز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به بروز بیماری کرونا و لغو برنامه ملاقات عمومی حضوری، پاسخگویی به ارباب رجوع با اختصاص شماره تلفن ثابت و با حضور مدیران ذیربط انجام می پذیرد که توضیحات لازم در خصوص نحوه تماس و ارتباط، به انحای مختلف اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار تبریز در ادامه حضور خود در محل اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی،  با تعدادی از کارکنان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 22857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد