ملارد/ کمیته مناسب سازی راه اندازی شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از تشکیل کمیته مناسب سازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اولین کمیته مناسب سازی شهرستان ملارد در سال 99 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ، در ابتدا با تاکید بر اینکه کلیه مددجویان تحت پوشش حق دارند از تمامی امکاناتی که بهزیستی امکان ارائه آن را دارد بهره مند شوند گفت: مسئولین نیز باید به درخواست ها و مطالبات افراد با توانایی متفاوت اهمیت دهند.

داود خادم در ادامه بیان داشت: بهزیستی نمی تواند به تنهایی همه خواسته های جامعه هدف را تأمین کند که می طلبند همه دستگاه های اجرایی به کمک بهزیستی آمده و تکلیف اجتماعی خود را انجام دهند.


معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان نیز در کمیته مناسب سازی ملارد، اظهار داشت: در حال حاضر و طبق بررسی های انجام شده از وضعیت معابر و ادارات در سطح شهرستان، کلیه ارگانها و شهرداری شهرستان باید برای رفع مشکلات موجود و همچنین اجرای دقیق استاندارهای تعیین شده در خصوص مناسب سازی و دسترسی هرچه آسانتر معلولین اقدام نمایند.
 
مهرداد اینانلو در ادامه افزود: صدور هرگونه مجوز، پروانه ساخت و پایان کار باید با نظارت کامل شهرداری، بخشداری و کارشناسان مناسب سازی اداره بهزیستی شهرستان انجام پذیرد. 

وی در پایان با تاکید مجدد بر بررسی هرچه دقیق تر کلیه ارگانها بر مناسب سازی ادارات و معابر افزود: باید در یک فاصله زمانی مشخصی تمام اهتمام خود را به کار بسته تا در اقدامی جهادی معضلات دسترسی معلولین و جانبازان به معابر را مرتفع کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه از مسئولین شهرستان ملارد که بر اجرای طرح مناسب سازی برای سهولت دسترسی افراد دارای معلولیت و جانبازان تلاش نموده اند با اهدا لوح تقدیر، تشکر شد.

کد خبر 22852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد