کادوی تولد ۵۰ میلیون تومانی معاون رییس جمهور به دختر کارآفرین

دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه امشب به فریبا معصومی دختر معلول کارآفرین گیلانی ۵۰ میلیون تومان کادوی تولد داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مرکز گیلان، ​​​​​معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه که مهمان گفتگوی ویژه خبری ۲۰ امشب بود، بعد از  پایان این گفتگو به فریبا معصومی، دختر معلول کارآفرین، اهل یکی از روستاهای فومن  در شب تولد ۳۵ سالگی اش ۵۰ میلیون تومان کادو داد.

دکتر محمدباقر نوبخت این کار را در پی پخش مستند خبری" آرزوهای فریبا" که از شبکه های ملی و استانی، پخش شده بود انجام داد.

فریبا معصومی در گفتگو معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه  تقاضای وام ‌۵۰ میلیون تومانی برای اشتغالزایی و تهیه مواد اولیه برای هنرجویانش داشت که  دکتر محمد باقر نوبخت این مبلغ را به عنوان هدیه تولد به وی داد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما  گفت:  روزی که هنر و توانمندی این دختر پر افتخار گیلان را در بخش های خبری صدا وسیما دیدم، خواستم تا از نزدیک با این کارآفرین پر افتخار استان مان دیدار کنم و خوشحالم که همزمان با سالروز تولدش این اتفاق افتاد.

دکتر محمد باقر نوبخت افزود : این استاد و مربی برجسته تا کنون دست انسان های زیادی را گرفته و برای آنها سفره زندگی و معیشت پهن کرده و فرجام این اقدامش می تواند گسترش فعالیت و تولید و کارآفرینی برای صدها و هزاران نفر باشد.

وی فریبا معصومی دختر معلول کارآفرین را الگو یی برای کار آفرینان گفت : خداوند اگر در عرصه ای مصلحتی نبیند راه های متعدد دیگری برای توانایی ما می گشاید که این دختر عزیزم اکنون چنین توانایی هایی دارد که من به وجودشان افتخار می کنم.

وی به فریبا معصومی قول داد که در تمام مراحل کاری و زندگی اگر دچار مشکل شود به وی کمک خواهد کرد.

فریبا معصومی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حالیکه اشک شوق در چشمانش جمع شده بود به غافلگیری اش در دریافت هدیه تولد از معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت :  چنین انتظاری نداشتم و این اتفاق یکی از آرزوهای من بود و گره خیلی بزرگی از مشکلاتم باز کرد.

وی افزود : این پول را برای مهیا کردن بستر اشتغال هنرجویانم می خواستم.

فریبا معصومی دختر کم توان اما پر کار که یکی از کار آفرینان برتر کشور است، به رغم معلولیت شدید تاکنون به بیش از ۶۰ نفر حرفه یاد داده و برای شان اشتغالزایی کرده است.

 این معلول توانمند تاکنون در بیش از ۲۰۰ نمایشگاه و ۵۰ سخنرانی در سراسر کشور حضور یافته است.

فریبا معصومی که با دست یافته هایش به این جایگاه رسیده همچنان با تلاش در حال دست یافتن به آرزوهای پیش رویش است.

وی به تمام ۳ آرزوی قبلی اش داشتن خانه،   هنرمندی معروف و آموزش به دیگران بود رسیده است.

فریبا معصومی در حال حاضر در خانه و از طریق اینترنت عروسک ها و دست بافته هایش را بفروشد، تبدیل به چهره بین المللی بشود و با ادامه تحصیل به زبان انگلیسی مسلط شود.

وی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۴ در شولم شهرستان فومن گیلان است.

فریبا فرزند چهارم خانواده است و بعد از خود نیز یک برادر و خواهر دارد که همگی سالم هستند.

وی آموزشگاهی با نام " امید به زندگی " زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای دارد و در غرفه ای در قلعه رودخان فومن دست بافته هایش زا عرضه می کند.

کد خبر 22833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد