شهر قدس|کمیته مناسب سازی معابر تشکیل شد

دومین کمیته مناسب سازی معابر و ساختمان های شهر قدس با حضور اعضا در بهزیستی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دومین کمیته مناسب سازی معابر، ساختمان ها و بوستان های سطح شهرستان با حضور علیرضا ناصری پور و پروین یاری زاده، معاون فنی و عمرانی فرمانداری و رئیس اداره بهزیستی شهرستان در سالن جلسات بهزیستی برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارش مناسب سازی معابر و ساختمان های در حال ساخت و ادارات پرداخت و افزود: اجرای قانون جامع حمایت از معلولین و مناسب سازی شهر و ادارات برای عبور و مرور معلولین از اهم مسئولیتهایی است که انجام آن برای رفاه حال معلولین نیاز به حمایت مسئولین شهری از جمله فرمانداری و شهرداری دارد.
پروین یاری زاده در ادامه خاطرنشان کرد: بهزیستی در این کمیته نقش اجرایی ندارد و بیشتر به عنوان حامی حقوق معلولین و جانبازان در پی احقاق حق این قشر تلاش و رایزنی می کند تا طعم شادابی و زندگی آسوده به این افراد نیز چشانده شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قدس نیز بر تسریع رفع موانع مناسب سازی ادارات در اسرع وقت تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات باید در فرصت زمانی مشخص نسبت به انجام مناسب سازی ساختمان های خود اقدام کرده و گزارش لازم را ارائه کنند.
علیرضا ناصری پور در ادامه اذعان کرد: خوشبختانه بهزیستی پیگیری خوبی در خصوص مناسب سازی معابر شهری و روستایی و ساختمان ها در سطح شهرستان دارد که می تواند الگویی شایسته برای سایر امور و همچنین شهرستان های مجاور باشد.

کد خبر 22832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد