دومین جلسه کمیته مناسب سازی و مبلمان شهری شهرستان آق قلا

دومین جلسه کمیته مناسب سازی و مبلمان شهری شهرستان آق قلا به دبیری و ریاست اداره بهزیستی وبا حضور فرماندار و دیگر روسای ادرات شهرستان آق قلا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره بهزیستی آق قلا طی سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره در زمینه مناسب سازی و مصوبات جلسه گذشته ، بااشاره به اصل20 و21 قانون اساسی کشور افزود: براساس قانون اساسی،همه افراد در برابر قانون یکسانند وهدف اصلی دسترسی وعدم تبعیض دربین عموم مردم است،در واقع مناسب سازی یک الزام قانونی و ضرورت اخلاقی می باشد که در این خصوص اقدامات و پیشرفت های خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

خانم حاجی محمد گفت؛ بایستی با احترام به معلولین وجانبازان حداکثر خدماتی را که می توانیم ارائه دهیم.
در ادامه اقای توماج_ فرماندار پس از بحث و تبادل نظر، اظهار داشتند ارائه میز خدمت توسط بهترین کارشناس ادارات انجام شود همچنین اداراتی که در ساختمان دوطبقه مستقر هستند میز خدمت در طبقه همکف قرار داده شود تا ارباب رجوع دسترسی راحت تری به خدمات داشته باشد.
لازم به ذکر است جلسه شورای ساماندهی سالمندان نیز متعاقب این جلسه برگزار شد که مقرر شد به سالمندان تحت پوشش بهزیستی،کارت منزلت در نظر گرفته شود تا با ارائه ان سالمندان بتوانند از تخفیف خدمات اداری برخوردار شوند و نیز ادارات موظف هستند تا سقف میزان ارائه خدمات خود را به فرمانداری اعلام کنند. 
در پایان اقای توماج ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در شهرستان خواهان هم افزایی ادارات، نهادهای خدمت رسان و حمایتی شد تا جامعه سالمندی از خدمات بهتری برخوردار شوند.

کد خبر 22828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد